Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 23.09.2020, 12:17
niinrento niinrento ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.11.17
Sijainti: Espoo
Viestit: 9
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Jaa se systeemi olisi tuollainen? Yritin siitä etsiä tietoa niin käytännössä ainoa mitä löysi oli, että se on jatkuva neliveto ilmeisesti 50/50 suhteella. Jonka saa sitten namiskuukkelista lukittua ja samasta valitaan hidas tai nopea alue. Ja tosiaan se vaati jonkin perin hämärän tietyn vaihteisto/sisusta yhdistelmän niin silloin siinä on tuo jatkuva. Yhtä sellaista olen käynyt ajamassa. Siinä se neliveto kyllä toimi samantien. Eli minkäänlaista viivettä ei ollut. Ja tuo mitä testasin oli manuaalilaatikko ja taisi olla kangaspenkit? Mikä on vähän outoa yhdistelmä. Mutta se itse peli oli vuosimallia 2006, joten oisko tuo myös jotenkin vuosimalliin yhdistettävissä? Oli aika lähellä etten vielä ostanut sitä kun ois saanut niin edukkaasti
Netistä luettuna vaihtoehtoina juurikin 2H/4H/4L ja AUTO/LOW, ja jälkimmäinen on takavetoinen kunnes auto kokee nelivedon tarpeelliseksi. Muotoilu on kyllä usein "full-time on-demand 4WD", ts. neliveto tarvittessa, valmiudessa koko ajan. Lienee siis sama kuin Sorentossa.

Kummassakaan versiossa ei ilmeisesti ole tasauspyörästöä keskellä.
Vastaa lainaten
 

Luokat
vetoauto


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Parkkipaikkaa kärrylle 12.-14.9 Helsingin ympäristössä? ssuvik Chit-Chat 9 04.09.2013 11:36


Sivu luotu: 22:48 (GMT +2).