![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Kun vähän lisää googlettelin, niin selvisi että jenkkilässä Geet on myyty jenkkikoukulla, tai ainakin sellainen on ollu saatavilla. Hintakin oli Geemäinen, 650 usd. Siis tarvikkeosalla, mutta alkuperäisen kaltaisella. Muuten kyllä tukevan näköinen, se oli rungossakin kiinni useammasta pisteestä kuin eurooppalaiset. Ja hyvä ollakin, kun vipuvartta tulee lisää.
Taidanpa itse väkertää samanlaisen, tai ainakin teen osat jotka oikea hitsari saa laittaa kasaan. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
| Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
| Vetokoukun irrotus | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.11.2008 19:33 |
| O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) | IsoA | O/M/V Muut | 9 | 27.07.2005 07:54 |
| Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |