Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 18.08.2010, 20:02
paikkatakki paikkatakki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Samantapainen omatekemä on minulla Rangessa, yksi vetopistemalli,

yksi maastokärryä varten (korkea)

ja yksi matala tavallisille kärryille (tästä puuttuu vielä pultattavat vaakatuet runkoon)

Vain vetonuppi tarvii olla tehdastekoinen (tarvikeliikkeistä saa)
Tuon tyylinen on mullakin Blazerissa. Ihmetyttää vaan nuo vetopainot: jarruton 450kg ja jarrullinen 1500kg. Onkohan koukku se rajoittava, vai mitä muilla on Blazerien (K5) vetopainot? Ilmeisesti jos koukku on nuo painot tuollasiksi rajoittanut, niin koukkua vaihtamalla kai olis mahollista saaha noita painoja nostettua, vai?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron (-88) vetokoukun pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2010 07:37
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan juba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2010 20:28
Vetokoukun irrotus MattiH Tekniikka & Jutustelu 3 10.11.2008 19:33
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) IsoA O/M/V Muut 9 27.07.2005 07:54
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 00:22 (GMT +2).