Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.05.2020, 11:23
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Ippe mihin perustuu väittämä että kumivääntöakseliseen on kippi helpompi tehdä?
1-akselisessa ei käsittääkseni rengas tiedä minkäakselityypin ympärillä kääntyy kun kippaa
2- akselisessa huomattavasti helpommin kippaa lehtijousinen etenkin jos on keinuteli ja jos jäykät akselit niin joka tapauksessa kippaus tapahtuu taka-akselin varassa perästä kovasti painaen...
Mulla on 3000kg navoilla tehty keinuteli lava 1850x4300mm ja ainakin se kulkee huomattavasti paremmin perässä kuin kumivääntö akseleilla varustettu saman kokoluokan kärri
Kevyemmässä kalustossa on teli Muuli lehtijousilla pikkuinen Juhta kumivääntö jousilla sekä JT-Trailer kuomulla ja lehtijousilla. Ja vaiika olis miten pientä kuljetettavaa niin kyllä tuo Juhta on se mikä viimeisenä odottaa vuoroaan pihassa!!! Ei sitä kukaan vapaaehtoisesti perään laita, korkeintaan mönkkäreillä lähialue siirtoja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Metallityötä / bracketin valmistaminen Puukkilainen O/M/V Muut 0 16.06.2015 20:27
Peräkärryn sumuvalo Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 1 17.02.2014 17:10
Peräkärryn max rengaskoko Harde Chit-Chat 20 10.12.2011 01:19
Peräkärryn akselintuenta Pertura Tekniikka & Jutustelu 14 25.01.2011 22:05
Jos peräkärryn rakentaisi Masu Chit-Chat 6 23.03.2007 22:02


Sivu luotu: 20:02 (GMT +2).