![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ippe mihin perustuu väittämä että kumivääntöakseliseen on kippi helpompi tehdä?
1-akselisessa ei käsittääkseni rengas tiedä minkäakselityypin ympärillä kääntyy kun kippaa 2- akselisessa huomattavasti helpommin kippaa lehtijousinen etenkin jos on keinuteli ja jos jäykät akselit niin joka tapauksessa kippaus tapahtuu taka-akselin varassa perästä kovasti painaen... Mulla on 3000kg navoilla tehty keinuteli lava 1850x4300mm ja ainakin se kulkee huomattavasti paremmin perässä kuin kumivääntö akseleilla varustettu saman kokoluokan kärri Kevyemmässä kalustossa on teli Muuli lehtijousilla pikkuinen Juhta kumivääntö jousilla sekä JT-Trailer kuomulla ja lehtijousilla. Ja vaiika olis miten pientä kuljetettavaa niin kyllä tuo Juhta on se mikä viimeisenä odottaa vuoroaan pihassa!!! Ei sitä kukaan vapaaehtoisesti perään laita, korkeintaan mönkkäreillä lähialue siirtoja |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Metallityötä / bracketin valmistaminen | Puukkilainen | O/M/V Muut | 0 | 16.06.2015 20:27 |
| Peräkärryn sumuvalo | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.02.2014 17:10 |
| Peräkärryn max rengaskoko | Harde | Chit-Chat | 20 | 10.12.2011 01:19 |
| Peräkärryn akselintuenta | Pertura | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 25.01.2011 22:05 |
| Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |