![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Loppuvaiheen päivitykset jäikin vähän unholaan, auto tuli vapuksi ajoon. Takaluukku tuli alumiinista ja takalamput kiinni kumilevyyn. Josko vähän joustavat risukkoon pakitellessa niin eivät hajoa helposti. Kompura siirtyi kattoon, säiliö vanhalla paikalla. Sisälle 4 metriä ledinauhaa sisävaloksi ja eteen muovikuppijakkarat. Takalasit 1mm polykarbonaattia ja etulasit 2mm. Ovien sisästä siivosin turhat rojut pois. Ulkokuoreen tuli perinteinen puolen päivän pihamaavärjäys. Konepelti tuli vaihdettua reiättömään versioon. Ja vielä loppuposeeraus. Kuvat eivät ole kronologisessa järjestyksessä. Jos joku yksityiskohta kiinnostaa niin räpsitään lisää kuvia.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Miten välijäähdytin saa kylmää ilmaa kun konepellissä ei ole reikää. Mulla olisi kanssa välijäähdyttimen asennus edessä enkä haluaisi tehdä konepeltiin reikiä.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
alkuperäisessä konepellissä on ilmakanava joka ottaa ilman maskista.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tattista vaan! Vielä täytyisi keula mukiloida uuteen uskoon ja kehittää kevyempi tekniikka. Painojakauma tällä kokoonpanolla niin että etuakselilla 1060kg ja takana 760kg..
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Konepellissä ilmakanavat maskin alta kuulerille. Metsässä ei taida juurikaan olla hyötyä ilmakuulerista vaikka olis minkälainen reikä kun ajoviimaa ei ole.
|