![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Akseliston vaihtoa valmisteltu takapään osalta. Puhallus+maalaus, jarrujen kunnostus, pientä panssarointia jne. Otin lattiamatot pois kun auto alkoi kerätä lievää ummehtuneen hajua, luonnollisesti korroosiovaurioita löytyi riittävästi. Sisustaan jätin toistaiseksi keskikonsoli ja kojelaudan. Uusia linjauksia alettu hakemaan. 5-paikkainen tulossa edelleen. Saa nähdä mitä tästä muotoutuu ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jossain välissä keulaan tuli pyykkinaru ja rullakita vaihtui hitsattuun liukukitaan.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mikä ilmanputsarikotelo katolla? Joku yleismalli?
__________________
Toyota Hilux LN65 -87 VW passat 3C -09 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Volvo 11033214 lukee pömpelin kyljessä, olisko tää jonkin pienen pyöräkuormaajan tai kaivurin putsari?
https://www.osamies.fi/varaosa/ilman...3214-263906875 Viimeksi muokannut Pertsi : 09.03.2020 10:45 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
M
Lainaus:
Pyöräkoneen putsari ja ei niin kovin pienen semmosen . Volvo L150F mallissa muistaakseni tuommonen on laturin ilman suodattimena.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 09.03.2020 21:53 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jotain kerinnyt taas tuhraamaan.
Jalkatiloja museoitu, keskelle tuli oikein alkuperäistä lähentelevä vahvikekotelo. Takapää hahmottuu pikkuhiljaa, käytännössä kaikki matskut pelastettu romuläjästä tai ollu jo muuten olemassa. Pääkaaren tein mallia ulkoa sisään. Yläpään muotoilusta tulossa "hylkivä". Takasivuikkunoiden paikalle olis mukava saada irrotettavat rätit ikkunoilla, mutta sopivaa aihoita ei ole vielä pälkähtänyt mieleen. Olisiko kellään hyviä (tai huonoja) ehdotuksia? |
#7
|
|||
|
|||
![]() Hieno projekti! Millaisella välityksellä tämä uusi taka-akselisto on? Onko tuo ns iso vai pieni peräinen. Asiaa sivuten: Itsellä myös pätkä 2gen ja 4,625 akselit ja pitäisi saada päivitettyä lukollisiin . Itseltä Löytyisi varastosta iso paineilmalukollinen 4,875 välitteinen taka-akseli ilman vetareita ja jarruosia, mutta mahtaakohan pienen perän/akselin vetarit ja jarruosat sopia siihen suoraan? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Loppuvaiheen päivitykset jäikin vähän unholaan, auto tuli vapuksi ajoon.
Takaluukku tuli alumiinista ja takalamput kiinni kumilevyyn. Josko vähän joustavat risukkoon pakitellessa niin eivät hajoa helposti. Kompura siirtyi kattoon, säiliö vanhalla paikalla. Sisälle 4 metriä ledinauhaa sisävaloksi ja eteen muovikuppijakkarat. Takalasit 1mm polykarbonaattia ja etulasit 2mm. Ovien sisästä siivosin turhat rojut pois. Ulkokuoreen tuli perinteinen puolen päivän pihamaavärjäys. Konepelti tuli vaihdettua reiättömään versioon. Ja vielä loppuposeeraus. Kuvat eivät ole kronologisessa järjestyksessä. Jos joku yksityiskohta kiinnostaa niin räpsitään lisää kuvia. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Miten välijäähdytin saa kylmää ilmaa kun konepellissä ei ole reikää. Mulla olisi kanssa välijäähdyttimen asennus edessä enkä haluaisi tehdä konepeltiin reikiä.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
alkuperäisessä konepellissä on ilmakanava joka ottaa ilman maskista.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Konepellissä ilmakanavat maskin alta kuulerille. Metsässä ei taida juurikaan olla hyötyä ilmakuulerista vaikka olis minkälainen reikä kun ajoviimaa ei ole.
|