![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mahdollisimman vähän laittasin reunoilla tukia. Kerää kaiken panssarin päälle eikä valu edes kahlatessa pois. Ite tein 4mm hardoksista, niin se taipuu jonkin verran ku auton paino on panssarin päällä mut ei haittaa ku tuo hardoks aika hyvin palautuu muotoonsa. Kiinnitystä helpottaa myös, jos sellaaset kiinnikkeet ettei tarvii ku toinen pää kerralla nostaa ylös ku pultaa kii.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tossa takapäässä näkyy tommonen "koukku" joka nostetaan ensin viimesen poikkipalkin reunalle ja sitten pääsee junkaamaan etupäästä pultit paikalleen. Tän jälkeen väliltä loput, ainakin toivon että se toimii noin, eihän toi tallin lattialla oo kummonen laittaa mutta jos jonkin katastrofin takia täytyy metässä irrotella niin hieman työllistää. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Panssari tuli valmiiksi ja sai perinteiset hammerit niskaansa.
Näkymä edestä Sivulta etuviistoon Ja sivulta takaviistoon. Tukivarren korviin tuli myös tuollaiset väistöt ettei töki menoa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Koneen puolelle imusarjan ylipaineventtiilin poisto, hukkaporttia tiukalle ja syöttöä sen verran että tyhjäkäynti pysyy juuri hallinnassa.
Konepeltiin vähän tuuletusaukkoja kuuman ilman poistumista varten. Välijäähdyttimelle skuuppi kun jostain syystä pellistä sellainen puuttuu. Jos edes vähän auttaisi jäähtymiseen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Alustaan pientä päivitystä
Takaiskareiksi XJ+2" pumput muutetulla yläpäällä. Kasaan painettuna saman mittaiset. Jossain vaiheessa migiin tuli omituinen kaasunsyöttöhäiriö joka ei ole vielä selvinnyt. Vanha rouva tylarc pelastaa tilanteen. 3" jatkettu ja vahvistettu panhardin korva. Pohjaanlyöntikumeille tein tötsät akseliin. Runkoakin joutui paikkaamaan jonkin verran samalla... Omen pumppujen kaveriksi gr patrollin takajouset. Ja toiselta laidalta. Jossain välissä pakoputkea tuli muutettua 2,5" Edestä kiristin sauvoja sen verran että jäi vielä ulosjoustoakin. Melkoinen etukeno patrollin jousilla, vaatinee vielä perehtymistä. Koeajolla muutokset todettu toimiviksi. Renkaat todettu ensi ajoilla erittäin toimiviksi, pitoa 0,3bar riittävästi. Maantieominaisuudetkin siedettävät kuvioon nähden. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eihän runkonumero hävinny?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Erittäin todennäkösesti hävisi kun pikku koputtelun jälkeen kyljessä oli 50cm reikä. Hakkaa uuden kun kerkiää.
|