![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pari viikkoa sitten tein kattoverhoilun uusiksi. Alkoi menemään hermot kun vanha repaleinen pappakalsari kangas irtosi aina liimauksesta ja roikkuvat repaleet hinkkasi päätä kun ajeli. Liimasin nahan kolmella eri liimalla kattoon. Ajatuksena että joku toimisi. Hyvältä näytti kun sain nahan liimattua. Kävin kahvilla ja tulin takaisin talliin ni nahka oli, kuin perunapelto. Epätoivoisena kokeilin muovisia sisustustulppia, mutta ne ei vakuuttanut. No ei auttanut ku tehdä neula rautanaulasta ja tallista löytyi keltaista linjalankaa. Ompelu kurssista olisi ollut hyötyä, mutta niillä taidoilla mennään mitä on ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kuplat hävisi melkein kaikki parissa päivässä. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, vaikka aluksi pahalta näytti.
Siittä innostuneena aloin sovittamaan bmw e39 mustia nahkapenkkejä autoon. Aika naftiksi meni. Ovitaskun ja penkin väliin jäi n.1 cm tilaa. Toki ovitaskun irrottamalla olisi pari senttiä saanut lisää. Muuten penkit istui kohtuudella, mutta takapenkin istuinosa ei mahtunut huonostikkaan. Purin molemmat istuimet ja sain niistä kasaamalla ihan hyvän joskaan ei näyttelykelpoista istuinosan. Takapenkin selkänojan saa kaadettua, niin että kontissa pystyy hyvin nukkumaan. N180cm jää tilaa. 2m passi ei ihan mahtunut. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ratti pitäisi vielä vaihtaa ehjään. Muuten sisusta on kunnossa. Sisävalot tuli kanssa tehtyä kunnolliset ledi listoilla. Samalla tein konepeltiin valot ledinauhasta pissapojan täyttämistä varten.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vielä valokuvia
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Seuraavaksi olisi edessä akselipäivitystä. Sain kaverilta muutamalla kympillä 160 patrollin etuakselin, johon olisi tarkoitus laittaa king capin 4.875 välillä oleva murikka ja siirtää murikka apparin puolelta kuskin puolelle. Olen jo projektia aloittanut purkamalla akselin ja miettimällä kuumeisesti miten osaan asemoida kääntökuulat oikein. Siihen keksinkin jo ratkaisun. Siittä kuvia kun homma etenee.
Taakse ostin pajeron lukkoakselin samalla välityksellä, mutta haku sovittu vasta 12 viikolle. Samoin turvakaari putket hommattu ja pohjapanssarointia/takapuskuria alettu suunnittelemaan. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noiden tulppahitsien irroitukseen jos jollain on hyvä vinkki ni otetaan ilolla vastaan.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ihan porakoneella, ensin vähän pienempi reikä ja siintä aina suurempaa kohti, ja nykyään on tosi hyviä porakoneeseen tarkoitettuja leikkaavia teriä.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep GC | vepele | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 02.07.2016 16:06 |
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" | tare | Maasturiprojektit | 504 | 03.09.2015 06:35 |
Tukivarret kevyeen autoon | Jammu | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.01.2012 15:08 |
M &V: Jeep | jeeppi-eki | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 12.01.2008 18:36 |
M:JEEP (1:43) | Ipe64 | O/M/V Muut | 0 | 09.06.2006 07:27 |