![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Noiden tulppahitsien irroitukseen jos jollain on hyvä vinkki ni otetaan ilolla vastaan.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ihan porakoneella, ensin vähän pienempi reikä ja siintä aina suurempaa kohti, ja nykyään on tosi hyviä porakoneeseen tarkoitettuja leikkaavia teriä.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tommosilla wurtin myymillä yrittänyt, ni hajoo vaan terät ja juurikaan naarmua saa aikaiseksi.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jatketaas vielä kun alkuun päästiin. Tekniikan kanssakin on pieniä murheita ollut.
Valokytkimen uusin pari vuotta sitten. No nyt alkoi taas valot sammuilemaan kesken ajon. Tällä kertaa oli liitin sulanut. Tein valoille releohjauksen bilteman lisävalo releillä. Sitten alkoi hylkimään nelivetoa pois päältä kesken ajon. Tätä tehnyt jo jonkin aikaa. No uusin kepin vivuston, muttei auttanut, seuraavaksi tukin lukuisia alipainevuotoja. Ei auttanut sekään. Se saa nyt olla noin. Kulkee kapeilla nastapyörillä hyvin takavedollakin ja keskitytään tohon patrollin akseliin. Ilmeisesti katkeavan vetarin alipainekello kaput. Sitten oli öljyvuotoa. Vaihdoin venttiilikopan tiivisteen. Niagaran putous konen kupeesta loppui, mutta vielä vuoti jostain. Säikähdin jo että kampuran stefa, mutta onneksi syyksi osoittautui öljynsuodattimen jalka. Tiivisteet hyllyssä odottamassa öljynvaihtoa, ni laittaa sitten samalla. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Jeep ISORY |
|
#6
|
||||
|
||||
Hienoa...
-Tämä seurantaan....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei oo astemittaa ni hitsasin latat kääntökuuliin niin että murikka ja latat on kaikki passissa. Saa tollai asemoitua niinkun Japanin inssi aikanaan suunnitellut. Murikan asento on muistissa passin ja mauserin avulla ja huipputeknisten merkkausten. Kuula lähti hyvin leikkurilla. Aina aikaisemmin irroittanut rälläkällä. Noin on hiukan mukavampi turata takaisin kiinni.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Jeep GC | vepele | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 02.07.2016 16:06 |
| xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" | tare | Maasturiprojektit | 504 | 03.09.2015 06:35 |
| Tukivarret kevyeen autoon | Jammu | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.01.2012 15:08 |
| M &V: Jeep | jeeppi-eki | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 12.01.2008 18:36 |
| M:JEEP (1:43) | Ipe64 | O/M/V Muut | 0 | 09.06.2006 07:27 |