![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ulosotollinen laatikko, eli eikös tämä ole kuitenkin sitä vahvempaa mallia? Magneetissa oli metallia mielestäni normaali määrä, eikä muita isompia kappaleita. Luulisi sen kuulahäkin purkaantuvan sieltä enemmänkin sitten kun pääsee alkuun. Muistaakseni myyjä kertoi että laatikko olisi vaihdettu 40tkm sitten. Yksi laatikko on tuolla pellolla Pajeron rungolla, täytyy varmaan raahata se sisälle huoltoon että on tarvittaessa mitä laittaa hajonneen tilalle.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei se ulosotto liitykkään laatikon malliin. Mulla olikin pellolla alumiinikuorinen, autossa paikoillaan vahvempi. Kummassakin ulosotto.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Iltaa arvon pajero tietäjät.
Tuli tuossa kuukausi takaperin hommattua gen2 lyhkänen paje, ja täältä foorumilta on jo kyseiseen menopelin löytynytkin tietoa. Pari asiaa on jäänyt kuitenkin kaivelemaan, joten rohkaistuin kirjoittelemaan ensimmäisen postauksen tänne tiedon aarreaittaan. Elikkäs 2 koppasenhan saa leimattua 33 renkaille, mutta vieläkös leimasetä vaatii maahantuojan todisteluja 31 renkailla maailmalle lähteneistä paheroista? Kun viimeisimmät foorumi keskustelut sijoittuvat vuosikymmenen taakse. Ja jos se setä vielä sitä lappua kaipaa, löytyisikö tuo kultaakin kalliinpi a4 lipuska joltain? Toinen mieltä askarruttava asia olisi jimnybitsiltä saatavat 2 tuumaa korottavat Pro Compin jousisarjat. Kun tuolta brexitin ihmeellisessä maassa ei tuv todistuksia paikalliset tarvitse, niin eihän sitä kyseisiin jousisatseihin mukaan saa. Eli onko nuo Pro Compit mahdottomat saada paperiin? Kiitokset jo etukäteen arvon tietäjät, jos jaatte viisauttanne tietoa kärkkyvälle aloittelijalle. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvitse renkaat maahantuojalta mitään lappua
__________________
M.O.C |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tämäpä selvä. Vanhoissa threadeissa vaan puhuttiin kyseisestä todistuksesta.
Mutta kiitos tästä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko tämmöiseen
2.5TD+manuaali pajeroon olemassa jakolaatikkoa jossa olisi voiman ulosotto taaksepäin? |
#7
|
|||
|
|||
![]() kone swappi
Ihan vaan tämmöin hypoteettinen idea. Osaako joku sanoa millain homma on valjastaa MB OM617 Pajeron canter-laatikon eteen? onko joku tehny vastaavaa operaatiota ja onko onnistunu?
Viimeksi muokannut Ukri : 29.02.2020 15:46 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
No helpotetaan sen verran että löytyykö tämmöiseen jakista jossa pto eteenpäin?
|
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |