Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.01.2020, 14:37
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ventti-Ville Näytä viesti
Koitin palstaa selailla mutta ei löytynyt vastausta niin miten porukka toteuttanut ton lehtijousten siirtämisen taka-akselin päälle? Gen1 pajerossa. mietin tota kiinnikettä että pysyykö se alapuolella vai miten? ja iskarin kiinnikettä myös? Kuvia toteutuksesta olisi jees nähdä

Mulla oli pitkässä soa takana. Akseliin uudet pedit ja kääntää se pakkojen alle. Menee vanhoilla u pulteilla jos ne pysyy ehjänä irrotuksessa. Kardaani tarviii spacerin. Tulee liuku liikaa ulos laatikosta ja alkaa vuotamaan. Käsijarrun vaijereiden kiinnityspaikkaa pitää muuttaa kardaani tunnelissa. Iskareista en muista. Kallistksen vakaajaan pidemmät tangot sinne päihin. Keula pitää kiristää tappiin jos haluat auton balanssiin. Tulee kamala ajaa.

Helpommalla pääset ku ostat koro mallin lehtijouset.

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.01.2020, 18:02
Ventti-Ville Ventti-Ville ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.02.15
Sijainti: oulu
Viestit: 23
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Mulla oli pitkässä soa takana. Akseliin uudet pedit ja kääntää se pakkojen alle. Menee vanhoilla u pulteilla jos ne pysyy ehjänä irrotuksessa. Kardaani tarviii spacerin. Tulee liuku liikaa ulos laatikosta ja alkaa vuotamaan. Käsijarrun vaijereiden kiinnityspaikkaa pitää muuttaa kardaani tunnelissa. Iskareista en muista. Kallistksen vakaajaan pidemmät tangot sinne päihin. Keula pitää kiristää tappiin jos haluat auton balanssiin. Tulee kamala ajaa.

Helpommalla pääset ku ostat koro mallin lehtijouset.
Jjoo lähinnä sillä muutosta mietin, että saisi enemmän tilaa akselin alle..
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 17:05 (GMT +2).