![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Meinaatko tyyliin Jenkkivienti Defet? Varsinainen kaari sisällä ja A-tolpasta siihen ulkona.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Muotoilin putkea uudelleen ja on nyt 2-4cm korista irti jokapuolelta, takaovetkin aukeaa sen verran et pääsee kulkemaan jos tarve.
Pääkaarta hieronut nyt 9tuntia ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Omaan pitkään patrolliin sain taka oven aukeamaan kokonaan ku leikkasi rälläkällä etuoven takareunasta sen ylimääräisen pintapellin pois ja hitsuutteli sisäja pintapellin uudelleen kiinni, siten saa tuotua pääkaarta kriitiset pari senttiä kohti keulaa
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jos on rungollinen auto niin:
Rungosta puskureihin ja rock johonkin kiinni. Ei kai mikään voi toimia, jos osa on kiinni rungossa ja osa kumijousitetussa korissa? Rungottomat on sitten ihan muuta, kai vois vaikka Sikalla liimata ikkunoihin, nehän on osa jäykkäämistä? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mun vanhas sotaratsus on ollu 2006 vuodesta ulkopuoliset kaaret niin että sisällä on x-putket läpi auton ja ne on rungossa kiinni, ja taka putket oli ennen kiinni korissa ja takapuskurissa ja etu putket keulassa oli rungossa kiinni ja hyvin on tuntunut pelaava.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onko ne nyt sitten missä kiinni?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ihan etummaiset rungossa, a ja b pilarin kohdalta helmapalkissa eli korissa ja x-rungossa ja taka putket sekä että.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
En ruppee kenenkään auton toimivuutta arvostelemaan ja jos arvostelin niin olen pahoillani!
Mie ainakiin haluaisin kaatotilanteessa turvanani olevien kaarien olevan kiinni jossain tosi tukevassa enkä näyttävissä peltilapuissa! |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ja onhan Mul reissu peli gr patrollissa etu lokarin nojailu raudat kiinni etupuskurissa ja kiertää lokarin kaarta kiinni helmapalkin päähän joka on korissa kiinni ja hyvin on siinäkin nää vuodet toimineet.
Ja mun räppi pickupissa on kans kaaret noi ollu kyllä on varmaan 10vuotta ku nimimerkki jv ton teki. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuon lavurin henkisesti ne siinä Mainitsemassani HJ:iissä oli. Liekö sitten pidempi koppa aiheuttaa niin paljon enempi vääntöä. Loogistahan tämätoki.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Miulla tuossa 120 Toijotassa on oksavaijerit kiinni etupuskurissa ja kattotelineessä. Yhdellä Nuapurin reissulla vajjaat 500km kesti toinen ennenkuin katkes. Pyöri niinkuin pikku tyttöjen hyppynaru aina kun vauhtii oli.
Eivät olleet samassa alusessa kiinni, eivät! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutama turvakaari kysymys | kesis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.03.2015 10:39 |
muutama tekninen kysymys | Arctic Rhino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2013 09:20 |
Pajerosta muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.01.2012 17:37 |
King cab muutama kysymys | Lepralord | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.09.2011 04:27 |
ostin nivan.. muutama kysymys? | samu3000 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.10.2005 11:01 |