![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No onhan nuo pick-upit aika laaja käsite.. En esim ite voisi kuvitella pärjääväni tai jaksavani ajaa jollain 150 hv kaksipaikkaisella hiluxilla, mutta toisaalta moninkertaisella teholla oleva viisipaikkainen f250 on palvellut jo kohta viisi vuotta ja 150tkm ja edelleen se tuntuu kivalle autolle.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Nykyisin on pirteitäkin pickuppeja kuten jotkut Amarokit. https://youtu.be/SujvSwQUMhw Hauskoja nuo jenkki henkilöautopohjalta tehdyt pickupit: https://youtu.be/4jfHmzVDZyw Kaverilla oli MB w123 300 diesel pickup. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Toyotista uudehkot Tacomat tai Tundrat vaikuttaisi mukavilta, eihän niitä kyllä Suomesta oikein saa.
Tosin aivan sama saisiko, ainakin tällä hetkellä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jonkin aikaa oli myös Mersun 406 vuosimalli 1974, 2,2 diesel ja iso puinen lava paripyörien kanssa. Se on ainot auto, joka tuli kannattavasti myytyä eteenpäin. Tehovouhotuksen ilo on siinä jos halutaan pickupien olevan hauskoja henkilöautoja samalla. Raiskaimpia pickup puuhia olen melkeen viimeaikoina tehnyt kaikista pienitehoisimmalla pickupilla. Sillä työskentelyä nopeuttaisi kippi. Jos kauhean monta haluttua ominaisuutta laitetaan samaan vehkeeseen, rupeaa hinta nousemaan. Itselle mieluisa tehomallin vehje olisi sellainen, joka toimii kunnolla laillisena 3500 kilon vetoautona ja ehkä jonkinlainen henkilöauton korvaus ominaisuus tervetullut. Mielenkiintoa ei silti ole käyttää 5000 euroa enempää. |
|
||||
|
||||
![]()
haha, mä koeajoin tommosen amarokin, tehokkain malli ja eniten vaihteita.. Tuntuuhan se tehokkaalta jos on kokemusta vain vaparihiacesta ja sen tasoisista. Vetoalue ehkä max 1000rpm, kokoajan vaan loota arpoo isompaa ja MITÄÄN ei tapahdu. Jo on saatana törsäke.
Mun avolava vuosimallia -72 meni 0-100kmh ykkösellä vuonna -94 kun ajokortin sain ja se otti noin 5sekkaa max. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olisko tuollainen Ford traktori vakiona päälle 100 hevosvoimainen ja sillä vetelee hyvin kaivinkonetta. https://youtu.be/iEacTX3_H9M Teholuokka voi olla sama kuin mun 2,8 Jumperissa ja sitä ei voi kiitellä raskaiden tehtävien hyvästä onnistumisesta. Nythän ovat ruvenneet laittamaan ihan sikana vaihteita automaatteihin. Kokeilin neliveto Vitoa vain 2,2 kone, eli yhtä iso kuin mun diesel Dassessa, automaatissa oliko 7 vaihdetta, yllättävän hyvin menee. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut kyl se reilumpi tehoreservi tekee matkasta paljon mukavampaa ja rennompaa. Ei oo kiva polkea pedaali lattiassa tämän tästä normaalissa liikenteessä, etenkin kärry perässä syö miestä jos veturissa ei riitä paukut mäkiin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
1kz-te huono kylmäkäynistys | Samppa966 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.01.2019 07:18 |
Myydään Huono Peräkärry. | Bj Andy | O/M/V Muut | 7 | 10.04.2011 13:47 |
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
Huono musavideo :) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 08.03.2007 09:03 |
v***n huono | mdzz | Jokes | 11 | 10.09.2003 08:04 |