![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo'o Motivaatio vissii haihtu. Eli ajoin Pajeron takasin säilöön. On tää ennekii jääny keske. ![]() Aikaa taas on kulunu vähä autokaupoilla ja vanhojen autokauppojen selvittämisessä. Heinäkuussa tuli tehtyä kunnon diili, Pari Patrollia Ruokolahdelta suurinpiirtei yhden hinnalla. Sisältäen tämän lostoyksilön melkee alkuperäisessä ruostekuosissaan, näreen lähikosketusen kera. Siinä sitte tuli ongelmaa miten sais kuskattua ajokunnottomat kärryt noin 50 km päähä... Sitten sisäinen Vileeni heräs taas unesta... ja eiku roudaamaa Pittää kokeilla käyntii tietojen mukaa 10 vuoden seisonnan jälkee. Jos tosta sais jonkuu kasattua, lähinnä tuttuun tapaan suht vakio olis tarkotus. Ehkä valoja ja rengasta mielessä. Ja töissäkii tuli vähä offirobleemaa. Tulipa tääkii koettua ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
lähtihän se.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Aikaa ei oo hirveesti. Sain kuiteskii rehattua tätä 100 meetriä "säilöstä" "kohtalopaikalle". Nyt ku on todettu että kone toimii nii ruetaas hommiin.
Ainaskii kuskinpuolella hommaa ![]() Mites, kuinka mahdollista on, että toi murros on vaurioitunu
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi Viimeksi muokannut Auriol90 : 08.11.2019 20:36 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
vanhan tekniikan pumppu ja yksinkertainen tekniikka takaa luotettavuuden eikun öljyä koneeseen ja polttoainetta onnea projektille
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo'o
Pari iltaa tossa pienestäny tota ja varaosa-autoo. Toi takariipukkeen pultti/tappi ei halunnu tehä yhteistyötä Tosta osa-autosta lähti tapit ja pulttimutterit irti ilma mitää ongelmaa, vaikuttaakoha toho se et se oli tos vieressä ku vähä käsittelin tota toista![]() ![]() ![]() ![]() Aluks luulin, että toi akseli on nii vinossa et ku kääns oikeelle rajottimee nii renkaat on suuripiirtei suorassa, mut eihä se nyt voi niin vinossa olla...
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pajeron osalta taidan mennä vaa askeleen eteenpäin ja kaks taakse. Käyttöautoni kannentiiviste vuotaa jäähytysaineta pihalle. Toho ku koneen vaihoin nii alta 2500 km pitäny tehä kansiremontti, nyt ehkä uuestaa. Vai voisko kiristäminen auttaa tollaselle peltitiivisteelle
Vähä mietitytti laittaa semmone sinne. Katotaa kaua kestän katella tota ja nostaa alkuperäsen koneen tilalle.Patrollin kolarikorjaukselle kuuluu hyvää, akseli suorassa ja kohta ohjaustangotkii.
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nyt pääsee jo kääntymää oikeellekii. Koneöljytkin tuli vaihdettua.
Pitää vissii laittaa rojektit paussille ja ruveta valmistautumaa armejjaa lähtöä
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
![]() |
| Luokat |
| korjaaminen, mitsubishi, pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|