![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() nimimerkillä: "omin-pikku-kätösin-koettu" ![]()
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Näin se menee. Itse olen täyshitsaillut -79 Bj:n ja -97 pajeron. Mitsuun meni enemmän rautaa, kun se on pitempi. Ei aika näitä kauniisti kohtele.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toyota tuli vaa mielee ku tääl on nii monta tarinaa semmosesta, ja se on hyvä asia et näitä kunnon autoja korjataa. Ei täällä montaa projektia oo jaettu mis ei oo ruostekorjauksia, merkkiin katsomatta Pienempi ei yleensä härnää isompaa, eli ei miula Mitsumiehenä oo varaa mollata Toyotaa ![]() Nii ja arvon Pillimehu, se siu oma kertomus siitä siu BJstä on aivan mahtava ja viihdyttävä.
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi Viimeksi muokannut Auriol90 : 13.09.2019 11:29 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nonii
Nytte ku noi enimmät sateet, tuulet ja kiireet on hävinny nii pääsin hitsaamaan. Molempien puolien jalkatilat on nyt kasassa, tosin tollasta roiskesaumaa siitä tuli epäsopivilla paloilla, mut miulle riittää... Ja täytyypi taas syyä sanoja.. Tän auton kori on vaa paikotellen hapan, paras pohja näistä mitä miulla on ollu hitsauksessa, jalkatilat oli happamat, niiku muissakii. Ja runko on kans suhteellisen hyvä Rupee vähä ehkä tympimää 2,5 vuoden sisällä kolmas kerta samoja paikkoja, mut en valita ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo'o
Motivaatio vissii haihtu. Eli ajoin Pajeron takasin säilöön. On tää ennekii jääny keske. ![]() Aikaa taas on kulunu vähä autokaupoilla ja vanhojen autokauppojen selvittämisessä. Heinäkuussa tuli tehtyä kunnon diili, Pari Patrollia Ruokolahdelta suurinpiirtei yhden hinnalla. Sisältäen tämän lostoyksilön melkee alkuperäisessä ruostekuosissaan, näreen lähikosketusen kera. Siinä sitte tuli ongelmaa miten sais kuskattua ajokunnottomat kärryt noin 50 km päähä... Sitten sisäinen Vileeni heräs taas unesta... ja eiku roudaamaa Pittää kokeilla käyntii tietojen mukaa 10 vuoden seisonnan jälkee. Jos tosta sais jonkuu kasattua, lähinnä tuttuun tapaan suht vakio olis tarkotus. Ehkä valoja ja rengasta mielessä. Ja töissäkii tuli vähä offirobleemaa. Tulipa tääkii koettua ![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
lähtihän se.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aikaa ei oo hirveesti. Sain kuiteskii rehattua tätä 100 meetriä "säilöstä" "kohtalopaikalle". Nyt ku on todettu että kone toimii nii ruetaas hommiin.
Ainaskii kuskinpuolella hommaa ![]() Mites, kuinka mahdollista on, että toi murros on vaurioitunu
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi Viimeksi muokannut Auriol90 : 08.11.2019 20:36 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
vanhan tekniikan pumppu ja yksinkertainen tekniikka takaa luotettavuuden eikun öljyä koneeseen ja polttoainetta onnea projektille
|
![]() |
Luokat |
korjaaminen, mitsubishi, pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|