![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Osta can am
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei oikeaa tietoa mutta saattaa olla aika tehoton koska hondassa ei ole rattiakselilla samanlailla kierroksia kuin autossa.
Toisaalta on muutenki kevyempi käännellä että kai se jotaki auttaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Perus Honda 420 trx -07 nappivaihteilla, mistäköhän peräisin ajoittainen tyhjäkäynnin epävarmuus, joskus ihan normaali, vähän pitempään käytettäessä joutava muuttuu epävarmaksi, usein sammuu kun paikoillaan laittaa vaihteen silmään. Jotenkin tuntuu että liittyy juurikin itse joutokäynnin säätelyyn, mutta miten.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toki tuon ikäisessä voi olla syynä moni muukin asia, vehkeet kuluu ja likaantuu. Eli kaasarin kunnollinen putsaus, uusi tulppa ja puola, onko imupuolella vuotoja, kantaako venttiilit jne.
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 27.10.2019 15:36 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Mulla teki rinconi vastaavaa
Putsasin tankin ja vaihdoin bensan suodattimen niin loppu. Suodatin oli täysin musta vaikka pitäis olla vaalee |
|
|||
|
|||
![]()
^Suodatinta olen itsekin epäillyt, sehän on siellä bensapumpun sisällä, tässä vanhemmassa oikeanpuolen katteen alla erillinen pönttö, kolme letkua, yhdessä letkussa hankalanoloinen jousikuormainen nipsuliitin, ei tunnu suosiolla irtoavan.
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer tietoutta | PunisherFIN | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.08.2016 08:17 |
VW caddy Mk1 tietoutta | JNNE | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 24.09.2014 20:56 |
LJ tietoutta kaivataan | -Juuso- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 06.12.2009 17:30 |
Suzuki tietoutta? | Tapsala | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.12.2008 18:44 |
Tietoutta Amsterdamista? | Donut | Chit-Chat | 6 | 31.10.2005 07:46 |