|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Suzuki tietoutta?Eli eli, offroad auton rakentamis kuume senkun pahenee ja on päässyt niin pahaan tilanteeseen et rakentelu aihioo oon alkanu ettiin... Aihiona mietin ensin noita perus patrolleja yms. mut tuntuvat niin pirun kookkailta, ettei niillä mahdu meneen, kuin mettäautotiellä. Niinpä päädyin kovan ajatustyön tuloksena vahvasti suzukin kannalle. Tutulla lojuis tallissa käyttämättömänä nelivetoinen Suzukin lava-auto, ennenkuin meen kauppoja hieroon olis kiva tietää mikä suzukin malli se on. Se ei ole carry, mut onko SJ:tä valmistettu sellasen naulalaatikon kokosella lavalla? Koneena siinä on nelisylinterinen litranen bensakone. Kun tuo koko ja ulkonäkö muuten vastaa SJ:tä, olis vaan hyvä tietää et siihen saa osiakin sit Lähtökohtana se ei olis paha, muistaakseni autolla ei oo ajettu kuin n. 50 000km ja säilötty katonalla tallissa, eikä oo ruosteessa. Mut kilvissäpitäminen ei olis välttämätöntä, kun kuljetuskalusto löytyy jo, mut olishan se plussaa jos pysyis kilpien välissä... Eli lyhyesti: mikä suzukin malli toi mahtas olla?
|
#2
|
||||
|
||||
Eikös se ole vaa SJ410/413 LWB (Long wheel base)
|
#3
|
||||
|
||||
Oiskos se tuo SJ410K?
|
#4
|
||||
|
||||
Suzukista löytyy vaikka mitä haulla ja lava rojektia olis tuos:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=36012 Näkyykö vanhan palstan aikaiset kuvat, täl ei nyt näy mut saattaa kettuilla netti ihan muuten vain. |
#5
|
||||
|
||||
Jep eli kyseessä on just toi sj410k Multa löytyy kanssa tollanen .Kuvia hulluille
|
#6
|
|||
|
|||
Joo toi SJ410K se sit on. Nyt uskaltaa mennä hieroon kauppoja, kun tietää ees mikä malli se on Kiitoksia!
Täytyy käydä neuvottelemassa ens viikonloppuna et mihin rahaan se vaihtais omistajaa... |
#7
|
||||
|
||||
Ja ota kuvii näist ei oo koskaan liikaa kuvia netissä
|
#8
|
||||
|
||||
SJ410K on erinomainen aihio kunnon maasturille. Ainoa miinus on ohjaamon ahtaus eli 180cm ja pidemmille voi tuottaa ongelmia kun penkkiä ei siirretä taaemmaksi kuin kopin pidennyksellä.
Pidennettyjä koppeja on kyllä rakennettu esim ausseissa Akseliväli tuossa pick-upissa on LWB eli sama kuin pitkässä SJ413:ssa. Kokemuksesta voin sanoa että pitkä akselinen on parempi maastossa. Ja useimmat pick-up:t tai ainakin ne 2 mitkä itse olen omistanut ovat olleet pakettiautoja eli diisselöinti mahdollisuus kannattaa harkita jos/kun voimansiirtoa tarvii päivittää. |
#9
|
||||
|
||||
Kyllä tostakin pick-upin "puhelinkioskista" tulee ajo asennoltaan huomattavasti parempi kun pistää esim recaron sportti penkit kun ne saa 5-10cm taaksepäin verrattuna tuohon alkuperäiseen penkkiin kun siellhän on takana vähän tilaa niin kun säätää penkin selkänojaa vähän pystympään niin hyvin mahtuu ja ei ainakaan mun selkä ole kipeeks tullu
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
webasto/ eberi tietoutta? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 534 | 29.09.2022 09:41 |
4Runner tietoutta kiitos.. | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.09.2006 11:52 |
Hinta tietoutta... | Nemi | Linkit | 7 | 24.03.2006 17:37 |
Tietoutta Amsterdamista? | Donut | Chit-Chat | 6 | 31.10.2005 07:46 |
Dakar 4x4 tietoutta | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.10.2005 12:02 |