![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pajero -97 3.0 bensasta lakkas ensin kierroslukemamittari ja perään nopeusmittari ynnämuut..ainoostaan lämpömittari toimii. Tämän jälkeen sammu ajosta, eikä starttaa. Voisko johtua akun kyykkäämisestä koko episodi? Isäukon auto kyseessä niin ei pääse tästä tutkimaan..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko L200 (-97) ja Pajeron (2,5tdic) öljypohja erilainen? Tuollaisen kuulin tänään!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin vanhemmissa l200 (-90 taitteen) on erilainen pohja ja imuputki..
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pajero show jatkuu. Ongelmat alko polttoaineputkien katkeemisesta.Ne on korjattu jo ajat sitten ja auto muuten toimii iha ok mutta 2500 ja 3000 kierroksen kohalla kakoo vielä hieman.Suodatin vaihdettu nyt kahdesti pienen ajan sisään.Imuputkien lähdöt tankissa ei näyttäny nii pahoilta et ois niissä vika ja kesti käpälöintiä ihan kunnolla.Liitännät tarkastettu ei ole mikää löysässä.Mikä ihme sitä vielä riivaa? Voiko suodattimen jalka olla syyllinen? Se on ainaki ollu irti useamman kerran käpälöidyn näkösten pulttien perusteella. Jos suodattimen jalka voi olla osallinen tähän mahtasko keltään löytyä ylimääräistä ehjää? Auto on -97 2.8 turbo riiseli.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lähteekö seisonnan jälkeen hyvin käyntiin? Niissä ollu myös kuluneita pumpun akselin tiivisteitä. Moottori öljy lisinyt? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy kattoo tolla letkulla kupliiko. On se lähteny vaikka väliin se on lähteny vähä rykimällä käyntii ja sauhuttanu liekö sitte hehku pimee täytys vaihtaa nekin vai liittyykö seki tähän samaan ongelmaan.Sitten se vika on ollu autossa nii kauan kun se on mulla ollu. Mutta se ei ole sen kulkupuoleen vaikuttanu mitenkään. Käytin auton juuri sen öljyn lisääntymisen takia pumppurempassa ja sen jälkeen sillä ei ole mahdottomia ajettu joten se on kunnossa...ainakin luulis.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jos hehkuja vaihdat niin selvitä onko edelleen sama homma kuin aiemmin on ollut, että pajeron hehkuboksi ei välttämättä pelaa ainakaan kaikkien tarvikeosa valmistajien hehkujen kanssa. Parhaiten joskus ainakin pelas alkuperäisvaraosa hehkut, mutta maksavat tietty moninkertaisesti tarvikkeisiin verrattuna. Viimeksi kun vaihdoin hehkut yhteen pajeroon, niin siihen laitettiin halvat tarvikehehkut sekä nappihehku, nappihehkulla toimii mitkä hehkut tahansa.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |