Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.08.2019, 15:36
McElliot McElliot ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.11.06
Sijainti: Suomi
Viestit: 9
Perusasetus

Pajero -97 3.0 bensasta lakkas ensin kierroslukemamittari ja perään nopeusmittari ynnämuut..ainoostaan lämpömittari toimii. Tämän jälkeen sammu ajosta, eikä starttaa.
Voisko johtua akun kyykkäämisestä koko episodi? Isäukon auto kyseessä niin ei pääse tästä tutkimaan..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.08.2019, 15:11
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Viestit: 1.861
Perusasetus

Onko L200 (-97) ja Pajeron (2,5tdic) öljypohja erilainen? Tuollaisen kuulin tänään!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.08.2019, 17:08
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Ainakin vanhemmissa l200 (-90 taitteen) on erilainen pohja ja imuputki..
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.09.2019, 15:15
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Pajero show jatkuu. Ongelmat alko polttoaineputkien katkeemisesta.Ne on korjattu jo ajat sitten ja auto muuten toimii iha ok mutta 2500 ja 3000 kierroksen kohalla kakoo vielä hieman.Suodatin vaihdettu nyt kahdesti pienen ajan sisään.Imuputkien lähdöt tankissa ei näyttäny nii pahoilta et ois niissä vika ja kesti käpälöintiä ihan kunnolla.Liitännät tarkastettu ei ole mikää löysässä.Mikä ihme sitä vielä riivaa? Voiko suodattimen jalka olla syyllinen? Se on ainaki ollu irti useamman kerran käpälöidyn näkösten pulttien perusteella. Jos suodattimen jalka voi olla osallinen tähän mahtasko keltään löytyä ylimääräistä ehjää? Auto on -97 2.8 turbo riiseli.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.09.2019, 16:39
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Pajero show jatkuu. Ongelmat alko polttoaineputkien katkeemisesta.Ne on korjattu jo ajat sitten ja auto muuten toimii iha ok mutta 2500 ja 3000 kierroksen kohalla kakoo vielä hieman.Suodatin vaihdettu nyt kahdesti pienen ajan sisään.Imuputkien lähdöt tankissa ei näyttäny nii pahoilta et ois niissä vika ja kesti käpälöintiä ihan kunnolla.Liitännät tarkastettu ei ole mikää löysässä.Mikä ihme sitä vielä riivaa? Voiko suodattimen jalka olla syyllinen? Se on ainaki ollu irti useamman kerran käpälöidyn näkösten pulttien perusteella. Jos suodattimen jalka voi olla osallinen tähän mahtasko keltään löytyä ylimääräistä ehjää? Auto on -97 2.8 turbo riiseli.
Laita suodattimen jälkeen kirkasta letkua, näät tuleeko ilmakuplia sekaan.
Lähteekö seisonnan jälkeen hyvin käyntiin?
Niissä ollu myös kuluneita pumpun akselin tiivisteitä.
Moottori öljy lisinyt?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.09.2019, 18:01
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Laita suodattimen jälkeen kirkasta letkua, näät tuleeko ilmakuplia sekaan.
Lähteekö seisonnan jälkeen hyvin käyntiin?
Niissä ollu myös kuluneita pumpun akselin tiivisteitä.
Moottori öljy lisinyt?
Täytyy kattoo tolla letkulla kupliiko. On se lähteny vaikka väliin se on lähteny vähä rykimällä käyntii ja sauhuttanu liekö sitte hehku pimee täytys vaihtaa nekin vai liittyykö seki tähän samaan ongelmaan.Sitten se vika on ollu autossa nii kauan kun se on mulla ollu. Mutta se ei ole sen kulkupuoleen vaikuttanu mitenkään. Käytin auton juuri sen öljyn lisääntymisen takia pumppurempassa ja sen jälkeen sillä ei ole mahdottomia ajettu joten se on kunnossa...ainakin luulis.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.09.2019, 20:30
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Jos hehkuja vaihdat niin selvitä onko edelleen sama homma kuin aiemmin on ollut, että pajeron hehkuboksi ei välttämättä pelaa ainakaan kaikkien tarvikeosa valmistajien hehkujen kanssa. Parhaiten joskus ainakin pelas alkuperäisvaraosa hehkut, mutta maksavat tietty moninkertaisesti tarvikkeisiin verrattuna. Viimeksi kun vaihdoin hehkut yhteen pajeroon, niin siihen laitettiin halvat tarvikehehkut sekä nappihehku, nappihehkulla toimii mitkä hehkut tahansa.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 17:57 (GMT +2).