Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares
Tein toiveikkaana laatikon kumin isoilla pehmeillä puslilla...tärinä lisääntyi näiden myötä selvästi.
Seuraavaksi rälläkkä käteen ja palataan alkuperäiseen jäykempään kannatinkumiin.
Sellainen muistikuva tuli mieleen että kaasuvivustossa oli vaijjeri joka oli katkaistu silloin kun noudin konetta.
Voiskos toi nykyinen tankoilla oleva kaasu jotenkin vaikuttaa asiaan kerta tilanne paheni pehmeällä laatikon kumilla?
Vipusuhde oli myös uudessa koneessa eri verrattuna vanhaan koneeseen.
Kaasupoljin värisee myös ajon aikana voimakkaasti.tämä täristi myös alkuperäisrllä kumilla.
Vaijjerikaasu olisi ainakin riippumaton koneen liikkeistä/tärinästä...
|
Lainaus ylläolevasta:
"Sellainen muistikuva tuli mieleen että kaasuvivustossa oli vaijjeri joka oli katkaistu silloin kun noudin konetta."
-> tee joku patentti, siis ruuvilla rajoitetaan viimmeisen? kaasuvivun liikettä siihen, että kierrokset on ne täristävät. (siis kaasupoljin hellävaraisesti pohjassa/ruuvissa.)
Jos ei heti satu täristäville kierroksille, niin ruuvista rajoitinta isommalle tai pienemmälle.