![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Pistä kuskin jalkatilaan sisätilalämppäri puhaltaan joksiki aikaa kovilla pakkasilla ni lähtee, tai ainaki mulla lähti. Siellä ilmeisesti jossaki boxissa ajonesto tai joku muu kylmäjuotos joka ei tykkää kovemmista pakkasista ku -20
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Saako 2.5td-koneisen vaihteiston vaihdettua 2.8 koneen perään?
Tai käykö 2.5-koneisen V5MT1 -lootan kytkinkoppa V5M31-5:een? Tai kyllähän sen saa, kun molemmissa koneissa on se teräslaippa koneen ja laatikon välissä, mutta osuuko alkuperäisistä kiinnitysruuveista edes osa/pari samoihin reikiin? ![]() Käykö V5MT1:n jakolaatikko V5M31:n perään? Leikkauskuvia katsomalla näyttääisi että jonkun version kotelo olisi jotakuinkin samanlainen, mutta useimmissa erilaisella liitospinnalla.. Ongelmana on viimeisiään vetelevä jakis ja vähän jo synkronien osalta kenkkuileva loota -96 2.8td Runkerossa. Tarjolla olisi melko hyvin noita 2.5-koneisten laatikoita ja SS-jakiksia, mutta 2.8-koneisiin aika heikosti.. ![]() Saa tarjotakin..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Onko pajero 2,8td koneeseen vesipumpun vaihto kovinkin hankala projekti tälläiselle amatööri harrastajalle toteuttaa?
Onko mitään tärkeää huomioitavaa siinä projektissa? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mites kun teetätin tuossa ammattikoululla moottorinvaihdon tuohon mun kakkoskoppaseen 2.5 pajeroon, niin ei pala ollenkaan ne vetotavan merkkivalot? Eri tavat kyllä kytkeytyy päälle, mutta ei syty valoa mihinkään renkaista. Aiemmin oli yks polttimo palanut toisesta takarenkaasta. Virrat kun laittaa päälle niin keskilukon valo syttyy kyllä.
Molemmat akut on erittäin heikolla hapella (boosterin kans pitää käynnistääkin) niin mietin että voiko sillä olla tekemistä asian kanssa? Ovat kyllä hankintalistalla. Mutta nyt ennenkuin akkukauppaan kerkeän niin mistäs kannattaisi alkaa mahdollista vikaa tonkimaan? Saattaa olla niinkin yksinkertainen asia että jokin liitin on jäänyt kytkemättä? Laatikkoakin tuosta on nimittäin käytetty pois. Eli kyseessä -92 Pajero 2.5 automaattilootalla ja SS vaihteistolla. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Varmaankin jakolaatikon pistokkeet irti.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Itselläni kävi samanlainen juttu mielessä. Saakos niitä tarkastettua/laitettua paikoilleen irroittamatta jakolaatikkoa?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joo, auton alle vaan ja pistokkeet kiinni.
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |