Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 22.01.2019, 12:50
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 954
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Kertokaas kokeneemmat kun tulee suoja ilma ja on autolla ja kävellen tampattua pehmennyttä lunta, voiko noilla lingota sen pois?

Sellainen olisi monelle mielestäni hyvä apu, itsellekin.
Kyllä miun pikku hondalla ei ainakaan mahda mitään sille tamppaantuneelle lumelle.
Taikka mahtaa, jos kahvoista nostaa ilmaan ja työntää itse eteenpäin kuin lumikolaa jolloin lingon ala"huuli" leikkaa minkä leikkaa, mutta melko raskasta on se
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2019 Suomi (9-11.8.2019) sirP Tapahtumat 76 17.08.2019 18:20
Ra-Sa-Vil Juhannus Trial 15-16.6.2019 sirP Tapahtumat 41 30.06.2019 12:17
OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2019 Byrocrat Tapahtumat 6 06.06.2019 20:28
Whatever Off-road kausi 2019 Juuti Chit-Chat 0 05.12.2018 11:33
tela/pyörä lumilingot Killer-Wo Chit-Chat 5 15.01.2008 23:14


Sivu luotu: 01:24 (GMT +2).