![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Koulujen penkkejä tuli hierottua päätoimisesti yli 17v + koulutukset työn ohessa sen päälle. Koska suurin osa tälläkin palstalla pörräävästä porukasta on pääosin puunsahaajia & jonkinlaisten koneiden kuljettajia, niin eihän noihin kaaleihin mitkään matemaattiset kaavat uppoa. Turhaa hommaa ja ajanhukkaa... ![]() Ei ole tarkoitus halveerata ketään, mutta jokainen järkevä ihminen nyt ymmärtää realiteetit. Kiitos kuitenkin valaisevasta Informaatiopläjäyksestä. Kyllä siitä kaikki nuo palstan viisi viisasta miestä saavat taas energiasisältöä elämäänsä. Itse liputan nimenomaan tuon metsurimatematiikan ilmaisemisen puoleen, koska sitä ymmärtävät kaikki. Myös ei-diplomi-insinöörit uskaltavat investoida nestekaasukaasareihin... ![]() Kaasarikauppiaat lupaavat jopa 1/5 säästöä verrattuna bensakäyttöön. Ehkä se onnistuu lämpöisemmissä maissa ja Suomessakin kesällä. Itse olen päässyt tuohon keskimääräiseen 1/4 kustannusten säästöön pitkällä aikavälillä (2v otanta ja ihan sitten vakiasunnosta).
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bensan ja Dieselin hinta | Offijepe | Chit-Chat | 2 | 07.11.2017 19:47 |
Ostetaan GM 6.2 dieselin syöttöpumppu | AnttiPerkele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.08.2016 06:25 |
6,2 dieselin polttoainesuodatin? | blazer | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.11.2012 18:26 |
dieselin hinta! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 5 | 29.03.2010 15:40 |
Dieselin lisäöljyäminen | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 25.03.2005 22:32 |