Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.05.2018, 09:19
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Leväinen Näytä viesti
Jumperista ois kiva nähdä kuva. Itsekkin tykkään autoista joilla pystyy ajamaan hidastetöyssyn yli normaalisti ��
Jos haluut mä voin laittaa sähköpostiin, ei ole tullut nettiin otettua käyttöön oikein mitään kuvien latailupaikkaa, mutta Tuubin mahdollisuuksia olen tutkinut.

Se ei ole mikään kovin ihmeellisen näköinen, edessä vähän ahdasta ja olen kevyesti avarrellut kaaria, hakkaillut ylimääräiset terävät pellin saumat pois tieltä, toisella puolella oli renkaan ääriasentoon kääntämällä ahdasta.

Mä laittasin siihen vähän matalemmat, ehkä vakiovanteelle 225/75/16 tai 235/75/16 ja sellaisen rengasmallin joka ei ole 120 kantavuusindeksillä paitsi jos jatkuvasti on täys kuorma.

Omasta mielestä tämä ei ihan täysin onnistunut aavistusen maavaraltaan korkeempi pakutyylin vehje kun aihioksi tulis ottaa sellainen, joka on mahdollisimman hyvä menee hiljaa eteen ja taakse.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty bfg mud terrain Teezi O/M/V Renkaat ja vanteet 2 11.05.2014 10:08
Myyty BFG mud-terrain Niko.T O/M/V Renkaat ja vanteet 10 09.11.2012 21:42
Myyty BFG Mud terrain ajelija O/M/V Renkaat ja vanteet 1 15.08.2011 19:24
Uusi BFG:n Mud-Terrain™ T/A® KM2 -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 11 10.10.2007 07:18
O: BFG Mud-terrain O/M/V Renkaat ja vanteet 6 04.05.2007 17:46

Sivu luotu: 13:18 (GMT +2).