![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 33" muutenkin max mitä haen ja kestävyyttä tekniikalle toimia noitten renkuloiden kaa. Kattoo nyt mitä tässä tekee ton kaa mut yritetty on.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onko sun sprinu alennusvaihteella? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Edessä ei oo väsähtäny jousi eikä jousen päät ole haljenneet. Eli yksinkertaisesti mummoankan perua oleva jousitus ei ole tätä päivää eikä sprintterin voimansiirto kestä 33" pyöriä millään muulla maa-aineksella kuin asfaltilla. Ei mopolla mahdottomia ja nuo 245/75/ on jo nyt liikaa karkeakuvioisena. Kuraläpät pitää kuorma-autossa olla ja nyt on jo muokattu et mahtuu nää renkaat pyörimään ni jos ja jos seuraavaksi voimansiirron päivitys ja renkaille lisää tilaa. Alennusvaihteet löytyy juu mut kyllä tuo 240mm kytkin on yks vitsi tälläsessä ja lisättynä kaksoismassakeksintöön ni paljon ois muutettava jos alkaa tapahtumaan.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Korotus jousta vaihtamalla muuttaa vetareiden kulmaa niin jyrkäksi et porsii satavarmasti eikä liikeratojenkaan tila anna tätä mahdollisuutta. Eikä ainakaa mulle ole tiedossa tai saatavilla tähän kippurampaa jousta ja jos olis ni luulis melko jäykäksi menevän etupään. Korotus-Sarja mitä jenkkilästä löytyy ni korottaa etukelkkaa kaikkine et siitä ei hyötyä ku renkaiden suhteen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Teräksen kestävyys | Diskokaveri | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 01.12.2015 15:36 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |