Kiitos kommenteista.
Eipä tuossa kai sen suurempaa mystiikkaa ole, mutta kyllä se äkkiä viikonlopun ottaa aikaa, että kaiken saa huolella tehtyä.
Muuten voimansiirto onkin jo huollettu kauttaaltaan, kardaanit puhdistettu/rasvattu, vaihdelaatikot ja perät huuhdeltu. Myös jarruosat on pitkälti vaihdettu. Runko ja kori on kokonaan läpikäyty. Moottoripuolella seuraavaksi voisi olla turbon vuoro. Lähes kaikki huollot on tullut itse tehtyä, niin voisi välillä käyttää ulkopuolisellakin korjaamollla. Varsinkin kun näin synnytyssairaalasta vasta kotiutuneena aika on hieman kortilla.
Etuakselin huoltoon, laakerin vaihtoon löytyy toiselta palstalta kattava ohje kuvien kanssa.
http://www.pointedthree.com/disc/for....php?tid=19242
Lukitusmutterin avaimen (osanro: W463589000700) saa Stuttgartista hintaa 47,95 EUR.
Kyllä mielestäni siellä vetarin suojakumin ulkopuolellakin kuuluu olla rasvakylpy, sitä vartenhan kääntöpäässä tarkastus-/täyttöaukko rasvalle. Oheisesta linkistä löytyvästä PDF:ssä esim. sivulla 22 näkyy tuo. Tuossa dokumentissa on myös nuo shimmilevyt yms. kuvattu.
http://fourbyfourclub.com/Manuals/W463249Axels.pdf