![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei kait sitä noin tarkalle ole mitoitettu alkujaan, ei isuzusta mitään kokemusta mut kun hj.n alkuperäisen 205/16 renkaan korvaa 35" niin sit voi sanoa et menee välitykset pikkasen pitkäks ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Voi ne olla. Kutonen ei oo ajovaihde talvella ollenkaan monessa nykytötterössä. Ihme aavikkovälityksiä muka kulutusta pienentämään.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Vaihteisto on tosiaan tässä mallissa aivan liian pitkillä välityksillä. Ei sitä 6-vaihdetta oikein alta 120km/h vauhdissa tarvi käyttää. Automaatti on paljon fiksumpi tältä osin.
Uudessa mallissa on jo tämä välitys asia korjattu uusien vaihteistojen myötä. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Miren tuollaisella onnistuu kärrin veto, jos pieni rengaskoon muutos ahdistaa noin? Eiks näihin mainosteta 3500kg vetokoukkua?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
265/70 17 menee n. 7% kovempaa kun originaali 245/70 16 eli vaikuttaahan se jonkun verran.
1995 mallin Hiluxiin nähden Isuzun vaihdekeppiin ei tartte juurikaan koskea alueella 70...120 eli vitosella mennään jos ei ole kuormaa päällä paljoa. Vääntöä tuntuu olevan sen verran. Kiihtyvyys toki paranee kun vaihtaa neloselle vauhdin hiipuessa seitsemäänkymppiin. 60 ja alle on sitten joko nelonen tai kolmonen. Nelonen on oikein mukava ajovaihde kun mennään 60...90 välillä teillä jossa tarttee hidastaa 60 alueille usein. Renkaat on 235/85R16 eli tuon 265/70R17 luokkaa, ihan pikkusen pienemmät laskurin mukaan. Minua ei haittaa vaikka kierrokset on luokkaa 2200...2400, konemelu ei siitä juurikaan kasva. Mun 2011 mallissa ei ole kuin 5 vaihdetta ja jos olisi kuutonen niin tuskinpa sitä tarvitsisi. Viimeksi muokannut Izu : 09.02.2018 05:53 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei niitä kierroksia tarvi jännittää. Ja tuo ny on vaan se isompien renkaiden hinta.
Eikä todellisuudessa välttis muutu mikään muu kuin se että pitää ajaa pykälää pienemmällä vaihteella hiljaisemmissa vauhdeissa. Tai sitten laitat vielä korkeemnat kumit... ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 10.02.2018 13:57 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nyt sain lopultakin Isuzun liikenteeseen. Muutokset ei mielestäni vaikuttanut ajo-ominaisuuksiin mitenkään. Ihan yhtä hyvä ajostaan kuin ennenkin. 235/85-16 kummeilla menee ihan kivasti mutta jos joku tarvii niin voin myydä vähän käytetyn kutosvaihteen tarpeettomana.
Marko |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Omaa joutuu odottaan vielä kuukauden ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suurin rengaskoko L200 -99 vakiona?? | Evinrude | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.03.2014 14:23 |
Suurin rengaskoko -08 Hiaceen | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2010 22:16 |
datsunin suurin rengaskoko | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2009 17:57 |
Jimnyn suurin rengaskoko? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.04.2006 17:02 |
King cupin suurin rengaskoko?? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2005 22:38 |