Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 23.01.2018, 22:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jukkan Näytä viesti
Pora tuli itsellekin ensin mieleen. Sitten katselin noita vanteita, ovat paksua peltiä, joten siinä menisi monta rasiaporaa...
Minkä kokoista reikää pitäisi porata?

Ihan Boschin bi-metal rasiaterillä olen porannut mm. 8mm teräslevyyn 102mm reikiä kiinan- mallin hihnavetoisella pylväskoneella useitakin. Ja sama terä edelleen käytössä.
Kandee vaan sitten muistaa, että tuolla tavalla ei mitään tarkkuusreikää porata.

Ja sitten se toinen juttu, että normi peltivanteissa yleensä on keskireiän kohdalla pokkaus vahvistamassa vannetta. Onko nämä jotkut tee-se-itse- vanteet, vai kuorma- auton (tjsp.) vanteet missä ei ole pokkausta, mutta laipan paksuus tyyliin 15mm?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty MF590 turbo sis. sovitekappaleet yms. mikkohen O/M/V Muut 0 22.04.2012 18:12


Sivu luotu: 10:01 (GMT +2).