![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#2
|
||||
|
||||
![]()
jos sillä perusteella unohdat että meikäläistä sorretaan niin ei sit kannata mennä risteilyllekkää, eikä ostaa sementtiä, eikä mursketta pihaan, eikä käyttää pelliä,eikä oikeastaan öljyäkään mikä on merenpohjasta, ja oikeastaan roskaaminenkin on kielletty kun roskamurskan teriäkin on tullu.... mut joo, viimmenen tuulivoimajuttu lähti eilen rekalla, jatkossa tehdään vaan jotain pikkunappuloita.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole itsellä sorvia käytössä,,,
niin kysyn,, että Miten olette muin kotikonstein suurentaneet vanteen keskireikää onnistuneesti ? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Minkä verran pitää suurentaa?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
41 mm.
Reiän Laidasta pois 20,5 mm. Peltivanteet. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Miten menis kunnollisella rasiaporalla? Joku latta pulteilla kiinni ja keskittää rasiaporan terän siihen ja kunnolla leikkuuöljyä mukaan saattaa tosin mennä aikaa tupakkia ja olutta
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pora tuli itsellekin ensin mieleen. Sitten katselin noita vanteita, ovat paksua peltiä, joten siinä menisi monta rasiaporaa... ja sitä aikaa...
( kaljoittelu kyllä sopisi hyvin..mutta nostaa lopputuloksen hintaa liikaa..). Pitänee yrittää teettää sorvilla tai jyrsimellä, kun sorvaus paikan löytää.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty MF590 turbo sis. sovitekappaleet yms. | mikkohen | O/M/V Muut | 0 | 22.04.2012 18:12 |