Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.01.2018, 17:55
john_k john_k ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.06.15
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 83
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Miksi nopeuden säätö pitää olla porrastettu?

Lämpökytkin alavesiletkuun, kytkentälämpötila x astetta termarin nimellislämpötilan yläpuolelle, ja siitä releelle ohjaus.
Tuo siis halvin ja yksinkertaisin.
Toisena tulee kaksiasentoinen lämpökytkin ja vastus toisen ohjausreleen jälkeen joka pienentää tehon.

Hella valmistaa pvm ohjattua relettä joka passaa normireleen tilalle, vaatii tietty ohjauksen lisäksi.
Ei tarvitse välttämättä. Varmasti tollainen mahdollisimman yksinkertainen ratkaisu on luotettava. Millainen vastuksen pitäisi olla? En oikein googlella löytänyt.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäähdytys neste katoaa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 48 22.10.2013 10:48
Hiluxin jäähdytys. RIPAX Tekniikka & Jutustelu 6 09.08.2013 08:24
Rangen öljyt/jäähdytys? vepele Tekniikka & Jutustelu 1 01.04.2012 21:21
Automaattilaatikon jäähdytys Jii Tekniikka & Jutustelu 2 01.08.2010 22:20
Rangen jäähdytys nesteistä vepele Tekniikka & Jutustelu 11 15.02.2006 18:48


Sivu luotu: 07:05 (GMT +2).