![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kapearenkaiset vaatis vissiin jousituksen taaksekin. Omassa kaupassakäyntipyörässä, joka sinänsä ollut ihan jees lajissaan, akilleenkantapää on kun taakse ei mahdu tarpeeksi jöötiä rengasta. Ei edes tuo Ice Spikeri. Melkeen Continental X King 2,2 on isoin mitä olen saanut laitettua ja sehän on race versiona kuin kilpakatupyörästä! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse olen päässyt fätillä vähän jo laavuretkelle makkarat ja sinapit mukana. |
|
|||
|
|||
![]()
Kyseessä on siis Chaoyang snow storm 26x4.9 rengas jota useammassa paikassa on tarjolla. Itse ostin verkkokauppa.com. Siellä ne olivat halvimmat.
|
||||
|
||||
![]()
Oha noi kiinurit ihan paskat jo kuvankin perusteella. Halvat varmaankin joo.
Näillä on päässy jo jäälläki offailee. Kohtuu duuni tietty värkätä. Kuvassa renkaat vanhassa pyörässä pari talvea sitten ja edelleen hyvässä kuosissa, että ei se kustannus ja vaiva paha ole talvea kohden.
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa oli muuten ihan hyvin demottu kun joku tehnyt fatista kaksivetoisen ja on aika hyvät sähkötehot lumessa menoon:
https://youtu.be/sJqbCs3oLvo Itsellä oli paketissa 6x8/2,2 mm BestGrippejä, mutta ne on liian isoja 4,5 Juggernauttiin. Tänään taidan kokeilla minkälainen oli ajaa IceSpiker pyörä. Siinä on renkaassa päälle 400 pientä terävää nastaa ja jokaisessa nappulassa on pieni terävä nasta. Mieleen tulee minkämoinen menijä olis jos olis krossimotukan nastallinen eturenkangas ja siinä tarpeeksi vetoja napamoottorissa. Takana vois alla fättirengas. |