![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Täältä saa teippejä: https://cruiserworld.eu/services/striping-decal Toitsulla teipit kalliita ja valmistus muistaakseni lopetettu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kerro lisää....
|
|
||||
|
||||
![]()
Meinaatteko piirtää ne vektoreina, skannata vai jollain muulla tavoin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Meinaan kans teettää tarrat kotikylällä. Tai niin oon suunnitellu, tekijää en oo vielä aiheesta puhuttanu.
|
|
|||
|
|||
![]()
Laittakaapa suunnitelmissa olevien teippausten muotoja ja värejä näytille. Itellä ollut myös listalla teippausten uusinta jossain vaiheessa.
|
|
|||
|
|||
![]()
En mää mitään tiedä, mut kannattais aloittaa kysymällä tekijältä mielipidettä. Vuosia sitten kyselin muutamasta paikasta kopioita alkuperäisistä niin ei onnistunut tehdä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikö vaan osannu vai oliko joku lupa/kopiosuoja juttu se syy miksei tehny? |
|
||||
|
||||
![]()
Täälläkin kiinnostusta teipeille, punakultasena.
|
|||
|
|||
![]()
Sen mitä olen noita teippauksia nettikuvissa nähnyt niin taitaa olla tehty ainakin paria eri versiota ja niistä eri värivaihtoehdot. Vertaapa tuota profiilistani löytyvää HJn kuvaa. Onko sulla saman tyypin teipit suunnitelmissa? Minun auton teipit varmaan joitain vanhempia versioita, kun mielestäni laatikko lamppuisissa vm 88-89 eteenpäin en ole tuota teippimallia nähnyt.
Sitä en ole tarkemmin katellut onko nuo kyljen "Turbo" ja "Four Wheel Drive" tekstit irtotarroja vai osa tuota kylkiteippiä. Ainakin ne on orkkikset.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 266 | 21.08.2025 08:39 |
Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |