|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
Lainaus:
Marko |
#27
|
||||
|
||||
Eli kaikkihan olis kunnossa kun olis tiheemmät perät. Kait näihinkin välityksiä on tarjolla?
|
#28
|
|||
|
|||
Onks noi isuzut nykyään mopon moottorilla? Kyllä tuon kokoisen ymmärtää jossain octaviassa mut työkäyttöön tehdyssä lavaautossa reiluilla koukkupainoilla ei saatana. Mut ihan järki kulutuksia kuitenkin
|
#29
|
|||
|
|||
Lainaus:
Että onhan tossa uudessa moottorissa saman verran tehoo kun vanhassa kolmelitrasessa ja vääntöö 360nm. Mutta katotaan nyt että miten jaksaa mennä kuorman kanssa. |
#30
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ehdottomasti kannattaa vielä nostaa ahtoja, pääsee takuista samalla kätevästi eroon.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#31
|
|||
|
|||
Näin maallikkona oon minäki aina aatellu että iso kone ja vähempi tehoja saattaa jopa kestääkki..mutta aika näyttää.
|
#32
|
||||
|
||||
Lainaus:
Marko |
#33
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#34
|
||||
|
||||
Ei mitään mullistavaa. Osa kosmeetista jolla on toivottavasti joku käyttöarvo ja osa ihan sen takia että joskus aina tarvii. Alustaan tuli korottavaa EMUa, renkaiksi 235/85-16 All Terrainit, ARB:n pohjapanssarit, ARB:n vetopisteet, vinssi kiinteällä asennuksella, ARB:n lavakate ja siihen kattoteline. Lavalle tuli kaksi ARB:n vetolaatikkoa. Lisäksi vielä astinlautaa ja konepellille sellainen muovinen ilmanohjain. Lohkolämppäriä tuossa ei ollut niin tuli letkulämppäri jossa on oma pumppu. Sen pitäisi kierrättää nesteet lämpimäksi. Valoa ja vilkkua sitten jäävuoren huipuksi.
Marko |
#35
|
|||
|
|||
Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#36
|
||||
|
||||
Lainaus:
Marko |
#37
|
|||
|
|||
Lainaus:
Mulla on suodatin kuljettajan puolella vaihteiston kohdalla ja se tarttee jonkun suojauksen. Siihen ei tuo keskipanssari yllä. Lisäksi on joku jäähdytinelementti, josta en tiedä mikä lienee. Se on kuin pieni välijäähdytin.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#38
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#39
|
|||
|
|||
Lavakaari
Joskus tulee tarve kuljettaa pitkää tavaraa autossa. Aiemmin olen tehnyt niin, että laittanut lankun toisen pään lavan ja kopin välissä olleen tukikaaren päälle ja toisen pään lavanluukun reunan päälle. Onnistuu autossa jossa on tuo lavakaari.
Nyt tekisi mieli asentaa/rakentaa vastaava kaari Isuzuun. Mitenköhän lait ja asetukset menee? Saako tuollaisen kolvata itse vai pitää olla leimattuja papereita nipullinen jos meinaa saada katsastettua? Sellaista mahtisonnipaksurosterimallista ei tee mieli, ihan kun vaan olisi mustaa rautaa ja kestäisi pari sataa kiloa painoa päällä. Ei siis tarvitse olla ”roll over cage” Valmiita näyttäisi olevan jonkinlaisia, mutta ne on jostain syystä kuljetettu väärälle mantereelle |
#40
|
||||
|
||||
Tee pois vaan minkälaisen tykkäät, kunhan ei koria leveemmälle tuu.
|
#41
|
|||
|
|||
CwhgqLainaus:
Ja hyvää uutta vuotta |
#42
|
|||
|
|||
Lastauksessa tarvittavat valot
Niin, oikeastaan vielä jatkokysymys: tuohon lavakaareenhan saa asentaa ajoneuvon lastauksessa tarvittavat valot eli lavavalot erillisellä merkkivalollisella kytkimellä ?
|
#43
|
|||
|
|||
Prototyyppi
Ei ihan valmis vielä, ja tässä vaiheessa voi esittää erilaisia parannusvaihtoehtoja
|
#44
|
|||
|
|||
Ja kuva on väärinpäin, mutta ehkä siitä ymmärtää. Näin nyybinä ei ole vielä muokkausominaisuuksia ja täytyy siksi kommentoida erikseen.
|
#45
|
||||
|
||||
Joo, tarvittavat työvalot saa olla.
|
#46
|
|||
|
|||
Olisko tuosta autosta sivukuvaa? kiinnostais nähdä miltä näyttää korotuksen ja isompien renkaiden kera.
|
#47
|
|||
|
|||
No nyt ei oo sivukuvaa ja kun on musta auto mustassa yössä niin ei siitä mitään näkyis. Ehkä ehtii kuvaamaan lähipäivinä.
|
#48
|
||||
|
||||
Tuossa oma isutsu, justiin autoliikkeestä haettuna. Tässä jo automaattilaatikkoo tesmitellään palstalla... Lie muuten Ebaysta tai jostain sais nuita pohjapanssareita ja onkohan manuaalilaatikolla ja automaatilla varustettuun autoon samat panssarit käypäsiä? Rautapuskuriahan tuo huutas, muttaku täällä suomaliassa ei sua nuin uuteen autoon laittaa tavan puskuria.
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#49
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ainakin ARB:llä on manuaalille ja automaatille omat panssarit. ARB:llä on hyväksyttyjä puskureita käsittääkseni ainakin Hiluxiin ja muistaisin nähneeni jonkun kuvan jossa Rangerissäkin on sellainen. Isuzuun ei hyväksyttyä saanut ainakaan kesällä. Marko |
#50
|
|||
|
|||
Minkälainen homma on vaihtaa tohon uudempaan ajovalon polttimo? Mahtuuko sinne mikään led/xenon sarja?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suurin rengaskoko L200 -99 vakiona?? | Evinrude | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.03.2014 14:23 |
Suurin rengaskoko -08 Hiaceen | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2010 22:16 |
datsunin suurin rengaskoko | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2009 17:57 |
Jimnyn suurin rengaskoko? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.04.2006 17:02 |
King cupin suurin rengaskoko?? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2005 22:38 |