![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Marko
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla on suodatin kuljettajan puolella vaihteiston kohdalla ja se tarttee jonkun suojauksen. Siihen ei tuo keskipanssari yllä. Lisäksi on joku jäähdytinelementti, josta en tiedä mikä lienee. Se on kuin pieni välijäähdytin.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lavakaari
Joskus tulee tarve kuljettaa pitkää tavaraa autossa. Aiemmin olen tehnyt niin, että laittanut lankun toisen pään lavan ja kopin välissä olleen tukikaaren päälle ja toisen pään lavanluukun reunan päälle. Onnistuu autossa jossa on tuo lavakaari.
Nyt tekisi mieli asentaa/rakentaa vastaava kaari Isuzuun. Mitenköhän lait ja asetukset menee? Saako tuollaisen kolvata itse vai pitää olla leimattuja papereita nipullinen jos meinaa saada katsastettua? Sellaista mahtisonnipaksurosterimallista ei tee mieli, ihan kun vaan olisi mustaa rautaa ja kestäisi pari sataa kiloa painoa päällä. Ei siis tarvitse olla ”roll over cage” Valmiita näyttäisi olevan jonkinlaisia, mutta ne on jostain syystä kuljetettu väärälle mantereelle ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tee pois vaan minkälaisen tykkäät, kunhan ei koria leveemmälle tuu.
|
|
|||
|
|||
![]() CwhgqLainaus:
![]() ![]() Ja hyvää uutta vuotta |
|
|||
|
|||
![]() Lastauksessa tarvittavat valot
Niin, oikeastaan vielä jatkokysymys: tuohon lavakaareenhan saa asentaa ajoneuvon lastauksessa tarvittavat valot eli lavavalot erillisellä merkkivalollisella kytkimellä ?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suurin rengaskoko L200 -99 vakiona?? | Evinrude | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.03.2014 14:23 |
Suurin rengaskoko -08 Hiaceen | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2010 22:16 |
datsunin suurin rengaskoko | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2009 17:57 |
Jimnyn suurin rengaskoko? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.04.2006 17:02 |
King cupin suurin rengaskoko?? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2005 22:38 |