![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Fits 1999-2011 3.7L - 4.7L - 5.7L . 45RFE, 545RFE and 68RFE Myyntipuheet toiminnan muutoksesta / parantumisesta on tämmöset... Addresses 2-3 Neutral, Drainback, Limp mode, Torque Converter Clutch slide bang and TCC slip codes. NOTE: SK 45RFE and 45RFE-HD2 do not make firm or performance type shifts. Both kits produce a "quicker shift" which is the transition time from the release and or apply of the present gear to the next gear. ...ja HD-satsissa tämä lisäys: NOTICE: This kit contains an electrical part "Resistor" which is not compatible with aftermarket engine programmers that modify the transmission hydraulic pressure. This Resistor cannot be utilized in 2005 and up vehicles either.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Transgon miedoin shift kit SK 45RFE. Ei tartte vaihtaa kaikkia, vaan pelkän venakoneiston osat riittää eli levy, prikka, tiivisteet jousineen ja venttiili + plugi.
Näistäkin jokunen ruuvi kaipasi pientä kiristystä. Koneisto ja osien vaihto-ohje valmiina. Parempien tiivisteiden lisäksi vain näillä kahdella osalla (pussissa) on merkitystä vaihtotapahtuman paranemiseen. Uusi venttiili (oikealla) on hieman vanhaa pidempi ja sen kiinnitysplugissa (vasemmalla) oleva ura on leveämpi. Kaikkien mäntien tiivisteet on jo vaihdettuna ja vasemmanpuoleisimman jousen oikealla puolella uusi switch valve plugeineen paikallaan. Vanhan venttiilin irrottaminen oli pienimuotoinen operaatio, kun ei lähtenyt kovin helposti; oli melko syvällä. Kun kiinnityslevyn laittoi kiinni kahdella ruuvilla löysästi niin että jouset ei tippuneet paikoiltaan ja koputti koko koneistoa pöytää vasten jotain parikymmentä kertaa, niin sitten pulpahti ulos etutasosta. Kierteistä öljyt pois jarruputsilla ja sitten tippa kierreliimaa. Lopuksi ruuvit hurjaan 4,5Nm momenttiin ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 19.11.2017 17:17 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laatikon öljypohjaan tuli kaikkien edellistenkin Jeeppien tapaan roppu, jolloin seuraavat öljynvaihdot ei ole niin sottaisia.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mehut meni lootaan, kaikkiaan 8L, ja jäi vielä vajaaksi. Laitan täydennyksenä Mag1:n Chrysler-version PSF:ää, kun datasheetin mukaan se käy myös ATF+4 (MS-9606):n jatkoksi.
![]() ![]() Öljynpaineanturin hommasin laiskuuttani paikallisesta putiikista (SWT) ja kyllähän se vähän pieleen näyttää, kun jotain 55-60PSI vain on 80:n sijaan kylmänä. Oikea paine kuitenkin on tiedossa, joten eipä haittaa, ja lämpimänä näyttää kuitenkin reilusti eli 3bar/40PSI@idle. Samalla selvisi, mistä moottorin alakerran nakutukseksi ensin epäilty kalkatus tuli. Kuskin puolen lokarin vierestä yksi saastemokkula-letkuhässäkkäpurkki säksätti samaan tahtiin moottorin kanssa ja syke tuntuu selvästi sormilla kiinni pitäessä. Käyttöautossa sama ääni on enempi kellon tikitys, mutta V8:n tyhjäkäynti on hitaampi. Shift kitin toimivuutta ei ehtinyt vielä kunnon liikenteessä tsekkaamaan, kun auto on seisonnassa. Kannattaa muuten homman tehtyään varmistaa että laatikon sähköt on takaisin kiinni. Muuten ei starttia vääntäessä tapahdu sitten ihan mitään, ei edes sitä tympeää naksahdusta. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on hommattu 245/75-16 General Grabber AT2 gummit, joten matkanteko onnistuu vähän huonommallakin alustalla ja kelillä. Eihän tämä mikään offari ole eikä siitä sellaista tule mutta vanteet ja auto muutenkin on jo sen verran karun näköiset että vandaalit kiertää kaukaa. Samalla meni isot 20" alut myyntiin.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taatusti kestävämpi lopputulos, ja todettu toimivaksi. Kumpikin keino on tullut käytännössä kokeiltua. Ajomukavuuden lisäksi myös auton yleisilme kohenee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Grand Cherokee (WJ) Limited -99, 4,0L | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.06.2016 23:16 |
Myyty Jeep WJ 4.7 V8 -99 limited | jaiksis | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 05.01.2015 14:46 |
Ostetaan Jeep wj 99 bensa | kaukkila | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.11.2014 16:39 |
Ostettu Jeep Grand Cherokee WJ 99-01 Quadra-Drive | driimis | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 11.11.2013 17:30 |
Ostetaan Jeep Grand Cherokee WJ 99-04 kuramatot | Joukka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.10.2013 10:03 |