Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ralu
Tommoinen löyty. Ei wjstä mutta samanlaista jälkeä.
Transgon sarjalla korjasin, samaan tyyliin kuin itsekin oot tekemässä. Mallia en muista mutta on se useamman vuoden kestänyt.
|
Auts, onpa pahan näkönen ja ei ihme että meni limp modeen. Et muista satsia mutta miten hyvin se toimii, vaihtaa terävämmin yms? Oliko se pikkuventtiilin korkki/plugi liian paksu ja jouduit käyttämään alkuperäistä ja ohjeissa/piirustuksissa joku prikka, jota ei edes ollu koko satsissa? Tälläsiä "vikoja" lukenu sarjoja USAssa asentaneiden huomanneen. Miten helposti sait vanhan pikkuventtiilin pois venttiilirungosta?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58
^-Siis tuo jousi/mäntäsydeemi vai miksikä sitä kutsutaan....? 
|
Accumulator plate on tuo levy nimeltään ja valve body koko hässäkkä.
Jos ruuvit irtoo tolleen reunalta, niin eihän se orkkispaksuinen levy kestä. Liimaa ruuveihin tms. olisi ratkaisu varsinaiseen ongelmaan, mutta saahan sillä paksummalla levyllä enemmän myyntiä ja pakko vaihtaa, jos/kun vanha on vääntynyt sököksi.

Samalla menee shif-kit. Kyllä USAn poika osaa suunnitella ja kasata vehkeet niin, että tulee lisää takuuajan jälkeistä aftermarkettia!