Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.11.2017, 12:34
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Joo kieltämättä netissä on stooria noista tarvikeantureista ettei ne toimi kunnolla ja että vain Mopen oma toimii ...

No, tarttee kuitenkin vaihtaa lootaan öljyt ja suotimet sun muuta jobia ensin, kun toi auto tosta mihinkään vielä liiku. Jos se yks tyyppivikanen venakoneiston levy on sieltä sökönä, niin hommaa samalla sit vaikka jonkun miedon shift-kitin, kun se tulee melkein samalla hintaa.

__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.11.2017, 16:21
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Jäi vaivaamaan tuo puuttumaton tyhjäkäynti ja mahdollisesti "väärä" öljynpainelukema; minä kun en usko mitään varmaksi ennen kun näen. Otin uusintamittauksen sähköinen anturi kiinnitettynä, jolloin ECU piti koneen normaalisti käynnissä. Turha huoli, paineet 5,6bar/80PSI@600RPM, joten sepä se sitten siitä. Uusintavideo.

Sitten lootaöljynvaihtoon.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.11.2017, 19:41
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Kokemuksia 45RFE:n shift kiteistä?


Vaihteiston venttiilikoneisto irti. Tämän piti olla kevyt osa, mutta suoralla kädellä auton alla ahtaassa irtiottaessa saa olla tukeva ote ja puhdas alusta ettei putoa likaiselle lattialle viimestä pulttia irrottaessa. Liekö voimat huvennu mutta painaa rutosti enemmän kuin esim. ZJn 42REn vastaava.

Tyyppivikainen etualalla näkyvä venttiililevy on ehjä ja ruuvit kireellä eli toistaiseksi ei ole ongelmia tiedossa. Katellaan josko tähän laittas jonkun Trans Go:n sarjan, joko SK 45RFE tai 45RFE-HD2 kun niissä on tuon levyn paksumpi versio valmiina. Pelkkä paksu levy maksaa melkein saman kuin miedompi SK, joten hintsusti ripeemmät vaihdot ja vaihteistoon lisää elinaikaa saisi samalla hintaa. Oiskohan kellään kokemuksia noista satseista? Ameriikan saiteilla puhutaan pelkästään HD2:sta mutta vähän vierastan ajatusta juottaa lootan ulkopuolelle mitään irtonaisia vastuksia...

__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.11.2017, 11:55
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Tilasin varmuudeksi miedomman SK 45RFE satsin, kun on vähän edullisempi ja tulee kaikki hilut laatikon sisään. Olkoon kyse kuinka tahansa simppelistä vastuksesta, niin Suomen tiesuola sun muu moska hapettamassa tekniikkaan vaikuttavia suojaamattomia sähkölaitteita ei ole luotettavuutta lisäävä tekijä. Venttiililevy (vai mikä accumulator plate se onkaan) tulee vahvemmaksi, joten riski sen rikkoutumisesta poistuu kokonaan ja vaihteiden vaihdoista tulee vähän ripeemmät eli loota lämpenee ja kuluu vähemmän.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.11.2017, 13:00
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti

Heh, mulla on samanlainen pöydällä, tosin valkoisella liitinrungolla!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.11.2017, 18:02
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Heh, mulla on samanlainen pöydällä, tosin valkoisella liitinrungolla!!
Lienee faceliftistä tai sitten solenoidikoppa (vai mikä se nyt onkaan) vaihdettu...?

Miten noista muuten hajoo se accumulator plate? Kuulemma on liian lyhyet kierteet ruuveissa => ei pysy kiinni => pelti löystyy => tulee halkeemat ruuvien kohdalle kun on liian ohut se pelti => jouset pomppaa irti ja loota sekoo, vai miten?
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.11.2017, 18:12
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Lienee faceliftistä tai sitten solenoidikoppa (vai mikä se nyt onkaan) vaihdettu...?

Miten noista muuten hajoo se accumulator plate? Kuulemma on liian lyhyet kierteet ruuveissa => ei pysy kiinni => pelti löystyy => tulee halkeemat ruuvien kohdalle kun on liian ohut se pelti => jouset pomppaa irti ja loota sekoo, vai miten?
Uudemman malin laatikko, eli tuo on -05 KJ...

En muista nyt, joku juttu siinäkin oli, mutta ei ole mulla koskaan tullut vastaan moinen...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.11.2017, 19:47
Ralu Ralu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.14
Sijainti: Tampereen lähellä
Viestit: 58
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Miten noista muuten hajoo se accumulator plate? Kuulemma on liian lyhyet kierteet ruuveissa => ei pysy kiinni => pelti löystyy => tulee halkeemat ruuvien kohdalle kun on liian ohut se pelti => jouset pomppaa irti ja loota sekoo, vai miten?
Mulla toi porsi. Yksinkertaisesti ruuvi irtoaa ja jousi vääntää pellin mutkalle. Vaihteisto menee limp modeen eli hissukseen pääsee kotio.

Paa googleen tuo "accumulator plate jeep" niin antaa kuvia miten ne saattaa vääntyillä. Ei oo ainoastaan wjn ongelma
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.11.2017, 20:25
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ralu Näytä viesti
Mulla toi porsi. Yksinkertaisesti ruuvi irtoaa ja jousi vääntää pellin mutkalle. Vaihteisto menee limp modeen eli hissukseen pääsee kotio.

Paa googleen tuo "accumulator plate jeep" niin antaa kuvia miten ne saattaa vääntyillä. Ei oo ainoastaan wjn ongelma
En tolla haulla kyllä löytäny kuvia, mutta vika on selkee. Mites korjasit omas?
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Jeep Grand Cherokee (WJ) Limited -99, 4,0L WinChester O/M/V Ajoneuvot 5 08.06.2016 23:16
Myyty Jeep WJ 4.7 V8 -99 limited jaiksis O/M/V Ajoneuvot 11 05.01.2015 14:46
Ostetaan Jeep wj 99 bensa kaukkila O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.11.2014 16:39
Ostettu Jeep Grand Cherokee WJ 99-01 Quadra-Drive driimis O/M/V Ajoneuvot 4 11.11.2013 17:30
Ostetaan Jeep Grand Cherokee WJ 99-04 kuramatot Joukka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.10.2013 10:03


Sivu luotu: 21:41 (GMT +2).