![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Niin näyttää tekevän. Huiskin tuossa päivällä rullamitan kanssa ja jotenkin penkinvaihtomotivaatio tuntui olevan laskemaan päin.. Näyttäisi näin äkikseltään, että pitäisi naittaa Jeepin kisko/säätö-hässäkkä jotenkin korvikepenkkiin ja sitten tahtoo tulla jo keittiöjakkaran korkuinen viritys -> ei hyvä kun kattoverhoilu on jo nyt silmillä, jos lippa on takana. Jou. Kattoo vaikka joskus tuota hommaa, jos sattuu inspiraatio tai skolioosi.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Palstalta pitäis kyllä muistaakseni löytyä sovituksesta juttua ihan kuvien kera
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noniin. Mitään ei ole saatu aikaiseksi, mutta päivitystä pukkaa siitä huolimatta. Tässä päivänä muutamana, hokasin että Jeeppi on aivan liian korkea ja sitä on pakko madaltaa. Tuumasta toimeen ja hetimiten muutaman viikon kuluttua aloin madallusta toteuttamaan
Väsäsin droppikattotelineet. Näitä ei olekkaan katalookissa vaan ovat Kustom-kamaa: Edessä madallusta on 60mm ja takana 50mm. Näin saavutettiin äärimmäinen aerodynamiikka, downforce sekä huikea stance: Nyt ylettää melkein kattomaan tuon boksin sisään. Boksi on osoittautunut suunnattoman käteväksi, sillä sinne mahtuu esim: läskipyörä kun ottaa toisen renkaan, penkin ja pettaalit irti. Toisaalta onkivehkeet sun muut kamppeet matkaa tuolla kätevästi lukkojen takana ja se haiseva kalansaalis myös. Jotkut kuulemma pitävät näissä myös suksia. Uusiin kattotelineisiin jätin työstövaraa, että jos joskus jotain muutakin reteliä tuonne haluaa, niin voi heftailla kiinni. Vaikka teline sille läskipyörälle. Se kattohommista. Melkein... Yhtenä iltana pyrin ajamaan Jeepillä takaperin ja huomasin, että peräytyksen ajaksi kytkeytyvä valonheitin on aika tehoton, eikä mahtipontinen tummennus takalaseissa auta juuri yhtään näkemistä pimeällä. Hommasin siis valaisimen ja luonnollisesti asensin senkin mahdollisimman ylös. Liekkö orastava selkävaiva syynä siihen että kaikki turaukset tehdään rinnan korkeudelle tai ylemmäs. No oli miten oli tässä kuva työvalosta, jos joku ei ole vielä sellaista ikinä nähnyt. Sähköjä tälle ihmevehkeelle en ole vielä vetänyt, mutta suunnitteilla on. Sivuille kanssa ajattelin tämmöset suunnata ja hurja visio on, että eteenpäin tulisi sojottamaan semmonen 42" kauhea valotanko. Kaikki katolle luonnollisesti. Sähköt meinasin vetää etu- ja takaovien välin kohdalta kattokaiteen läpi. Renkaista on kauhea spekulointi menossa. Talveksi olisi hyvät Continentaalit nastoilla, mutta mieli tekisi kovasti jotain maastokkaampaa, isompaa ja peltivanteisempaa. En ole mikään kovin suuri aluvanteiden ystävä. Jos joku haluaa tuommoset toisessa viestissä näkyvät vanteet/renkaat tai pelkät vanteet, niin saa tarjota jotain järjettömän suuria rahasummia vaikka YV:llä. Viimeksi muokannut Vilpertti : 04.10.2017 12:42 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vaatii kohtuullisen lujaa luonnetta hitsata langan alun kuvissa nähty määrä peltiä ilman mielialalääkkeitä tai korillista kossua, mutta tämä mitään helppoa pitänyt ollakaan.
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eikö tuo työvalo olisi parempi tuossa anopin kuljetuslaatikon alaosassa? Vai meinaatko tähtiä katsella
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä huomio. Näin oli meininki alunperin toimiakkin, mutta kun tuota takaluukkua pitää välillä aukoa, niin ei mahtunut. Nyttenkin on sen verran tiukilla, että jos tuo lukkomutikka on nuo väkäset horisontaalisti, niin ottaa luukkuun kiinni jos aukasee. Aina jotaki vaikeuksia...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Totesin muuten sen auton jälkeen, että en enää ikinä osta ruosteista autoa, jollei se sitten ole joku 1930- luvun latolöytö- rodiprojekti..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep Cherokee Xj | tomhod2011 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.02.2017 10:59 |
Ostetaan Jeep Cherokee XJ | Skegge84 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.10.2016 22:08 |
Ostetaan jeep cherokee xj | loru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.05.2014 15:12 |
Ostettu Jeep Cherokee Xj | pastirolli | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.05.2010 13:41 |
Myyty Jeep Cherokee XJ | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.11.2008 09:53 |