Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.08.2017, 17:52
Mehtämies1 Mehtämies1 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.08.17
Sijainti: Suomi
Viestit: 3
Perusasetus

Terve tuli hommattua ensimmäiseksi autoksi vuoden 88 patrolli 3.3t, ja semmoista ongelmaa on että kierrokset eivät tahdo laskea jos menee yli 1500rpm. Vaijereita on säädelty joka suuntaan ja tällähetkellä on kaasuvaijerilla säädetty, että saa laskettua kierrokset polkimella jos villiintyy, olisiko jollain jotain arvuuttelua että mistäköhän johtuisi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.08.2017, 19:31
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.269
Perusasetus

Onko pumppu vakiosäädöissä vai ruuvattu kaikki irti mitä saa? Liika syötön lisääminen aiheuttaa hidasta kierrosten laskemista.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.08.2017, 06:16
Mikael73 Mikael73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.13
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 410
Perusasetus

Omassa 3.3t ruuvattu pumpulta kaikki irti,ei ole kyllä tuota ongelmaa.
Liityiskö jotenki niihin kahteen alipaineletkuun jotka tulee pumpulta imusarjaan kaasuläpän molemmin puolin,joko tukossa tai muuta..?
__________________
http://www.cfline.fi/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.08.2017, 06:35
Mehtämies1 Mehtämies1 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.08.17
Sijainti: Suomi
Viestit: 3
Perusasetus

Ei varmaan ole ruuvattu kun ei pahasti pölläyttele ja pitää varmaan kokeilla sitä alipaineletkun kiristämistä jos olisi jäänyt löyhälle kansirempan yhteydessä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.08.2017, 08:35
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Turbossahan menee vaijeri suoraan pumppuun, ei ohjata alipaineella, ylipaineella vaan annetaan lisää ruokaa.. Vaparin saa sekoilemaan alipainevuodoilla mut jos alkuperäisestä turbosta kyse ni empä tiiä, vaatiskohan pumppu huomiota jos ei pelaa niinku pitäs...



Edittiä. Jos siis poljinta räpsäyttämällä saa kiekat putoamaan ni laitat vaan lisäjousen pumpun/kaasuläpän päähän, kumpaan nyt kaasuvaijeri sattuukaan menemään...
__________________
WUOKSI OFFROAD

Viimeksi muokannut aslakki : 23.08.2017 08:37
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.08.2017, 22:04
Mehtämies1 Mehtämies1 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.08.17
Sijainti: Suomi
Viestit: 3
Perusasetus

Nonii 60 kilsaa ajettu 5vuoden seisomisen jälkeen ja tyhjäkäynnillä on ihan oma elämä, tyhjäkäynti on noin 850-900rpm mutta välillä ajaessa kun joutuu hidastamaan ja pistämään kytkimen pohjaan niin välillä vaan sammua nuukahtaa ja välillä taas hirveät ryntäykset reiluun pariin tonniin kierrokset ja jos tuossa ryntäys tilanteessa näpäyttää kaasua niin ryntää entistä pahemmin. Mitään näistä en tiedä mutta voiko turbossa olla jotain että jumittaa välillä päälle? niin ja tarviiko olla huolissaan öljynpaineista kun on vähän nollan yläpuolella.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.08.2017, 05:39
patrik:n Avatar
patrik patrik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.16
Sijainti: sodankylä
Viestit: 179
Perusasetus

Turbon letku


Tuli turbiini otettua pois ja jäi koneen kylkeen öljyn painepuolelle reikä. Minkä kokoinen pultti on?
Varaosa autossa ei ollu kantaa..

Muuten nyt pelittää, korjaantu primerin vaihtamalla.
Edittiä. Nyt löyty ja 1/8".
Mikä avain siihe passaa jos sopivalla torxilla sais irti?
Auto 120km päässä eikä viittis jätä kattomassa

Viimeksi muokannut patrik : 28.08.2017 11:01
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.02.2018, 23:35
vatta vatta ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.01.15
Sijainti: länsi-suomi
Viestit: 12
Perusasetus

Nostetaan ylös, kun itsellä samoja oireita tyhjäkäynnillä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mehtämies1 Näytä viesti
Nonii 60 kilsaa ajettu 5vuoden seisomisen jälkeen ja tyhjäkäynnillä on ihan oma elämä, tyhjäkäynti on noin 850-900rpm mutta välillä ajaessa kun joutuu hidastamaan ja pistämään kytkimen pohjaan niin välillä vaan sammua nuukahtaa ja välillä taas hirveät ryntäykset reiluun pariin tonniin kierrokset ja jos tuossa ryntäys tilanteessa näpäyttää kaasua niin ryntää entistä pahemmin. Mitään näistä en tiedä mutta voiko turbossa olla jotain että jumittaa välillä päälle? niin ja tarviiko olla huolissaan öljynpaineista kun on vähän nollan yläpuolella.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5062 08.12.2025 16:04
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 19:52 (GMT +2).