![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Terve tuli hommattua ensimmäiseksi autoksi vuoden 88 patrolli 3.3t, ja semmoista ongelmaa on että kierrokset eivät tahdo laskea jos menee yli 1500rpm. Vaijereita on säädelty joka suuntaan ja tällähetkellä on kaasuvaijerilla säädetty, että saa laskettua kierrokset polkimella jos villiintyy, olisiko jollain jotain arvuuttelua että mistäköhän johtuisi
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onko pumppu vakiosäädöissä vai ruuvattu kaikki irti mitä saa? Liika syötön lisääminen aiheuttaa hidasta kierrosten laskemista.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Omassa 3.3t ruuvattu pumpulta kaikki irti,ei ole kyllä tuota ongelmaa.
Liityiskö jotenki niihin kahteen alipaineletkuun jotka tulee pumpulta imusarjaan kaasuläpän molemmin puolin,joko tukossa tai muuta..?
__________________
http://www.cfline.fi/ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ei varmaan ole ruuvattu kun ei pahasti pölläyttele ja pitää varmaan kokeilla sitä alipaineletkun kiristämistä jos olisi jäänyt löyhälle kansirempan yhteydessä
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Turbossahan menee vaijeri suoraan pumppuun, ei ohjata alipaineella, ylipaineella vaan annetaan lisää ruokaa.. Vaparin saa sekoilemaan alipainevuodoilla mut jos alkuperäisestä turbosta kyse ni empä tiiä, vaatiskohan pumppu huomiota jos ei pelaa niinku pitäs...
Edittiä. Jos siis poljinta räpsäyttämällä saa kiekat putoamaan ni laitat vaan lisäjousen pumpun/kaasuläpän päähän, kumpaan nyt kaasuvaijeri sattuukaan menemään...
__________________
WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut aslakki : 23.08.2017 08:37 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Nonii 60 kilsaa ajettu 5vuoden seisomisen jälkeen ja tyhjäkäynnillä on ihan oma elämä, tyhjäkäynti on noin 850-900rpm mutta välillä ajaessa kun joutuu hidastamaan ja pistämään kytkimen pohjaan niin välillä vaan sammua nuukahtaa ja välillä taas hirveät ryntäykset reiluun pariin tonniin kierrokset ja jos tuossa ryntäys tilanteessa näpäyttää kaasua niin ryntää entistä pahemmin. Mitään näistä en tiedä mutta voiko turbossa olla jotain että jumittaa välillä päälle? niin ja tarviiko olla huolissaan öljynpaineista kun on vähän nollan yläpuolella.
|
|
#7
|
||||
|
||||
Turbon letku
Tuli turbiini otettua pois ja jäi koneen kylkeen öljyn painepuolelle reikä. Minkä kokoinen pultti on?
Varaosa autossa ei ollu kantaa.. Muuten nyt pelittää, korjaantu primerin vaihtamalla. ![]() Edittiä. Nyt löyty ja 1/8". Mikä avain siihe passaa jos sopivalla torxilla sais irti? Auto 120km päässä eikä viittis jätä kattomassa Viimeksi muokannut patrik : 28.08.2017 11:01 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Nostetaan ylös, kun itsellä samoja oireita tyhjäkäynnillä.
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| patrolli |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5062 | 08.12.2025 16:04 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |