![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hei, turbomoottorin sain asennetua Patrolliin, soitin konttorille ja kysyin että miten muutoskatsastus onnistuu, meinasivat että kun on saman mallinen auto, että varaosa-auton rekisteri numero riittää tiedoksi. Menin konttorille, vuosikatsastus siinä samalla (eikä läpi, tai katsastajan työkalu meni kolmesta kohtaa ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Löytyi hyvä sivu jossa oli räjätyskuvat ja varaosanumerot: www.nissan4u.com Täyttelin lomakkeen ja kaikki osat on samaa alustassa olipa turbo tai ei. Sitten kolme reikää hitsata ja taas vuosi menee turbo hyristen
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Moro! Rolliin ois tarkootus alkaa SOAa värkkäileen. Eli mitä kaikkia tuos ny pitää tehdä/muuttaa jottei ohjaus, kardaaninkulmat jne mee päin vittua?
Tuos yks kaveri joka niitä paljolti tehny ois tulos auttamaan jottei tietotaito lopu kesken mut joku vois tän kunnolla selvittää jotta ois idea omaski pääkopas. edit: vuoden -86 160 pitkä rolli kysees PS. aloottelija kaipaa aina vähä apua ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
mie ite viäntäsin sinne ennen GR patrollin kierre alustan ku alkasin tuhlaamaan aikaa soa:n tekemiseen. kohta wanhat parrat ärähtää, mutta kierrejousitus tuli maastureihin syystä
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kierrejouset kannattas tosiaan vääntää alle jos yhtään on hitsarin vikaa. Todennu joskus, että hiukan helpompi toi jousien liikkeiden hahmottaminen kierrejousilla, kun akseli ei väänny joka perkuleen suuntaan. Eli onnistuu tälläselta hiukan tyhmemmältäkin vietereiden asennus jos vaan saa valmiit tukivarret ja niitten kiinnityspisteiden paikat luovuttaja-autosta.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Soalla tekemällä helpommalla ja halvemmalla pääsee.patrolliin saa pitkään liki metrin joustoja pelkästään iskarit vaihtamalla.vakioiskareilla ei kannata edes yrittää. Näissä taas norrat kovilla ilman traktionbaria. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tämä pätee siis jos ihan vakio turbollista konetta laittamassa alkuperäisellä ahtimella.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edittiä. Onko merkitystä kun välijäähy keulassa? |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tämä hyvä tietää, kiitoksia.
Häätyy alkaa metsästämään ihmistä joka tietäisi tuon minun varaosa-auton rekkarin. Ku ei se ole nähnyt kilpiä vuosikausiin... Ja etsimään sopivaa motivaatiota, ja aikaa. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Eikös ollu sillai, jos vaparin turbottaa ois mitattava tehot.
Välijäähykin tuo mittaustarpeen. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Katastus
Noniin. Nyt olis turbo poissa ja vakiohiluilla kasassa.
Minkälaisilla syötönsäädöillä muut katastanu? Paikalla pelittää hyvin ja kelaa jopa 80kmh mittariin...pieni työmaa mutta kuiten ![]() Kohtalaisen uusi ilmanputsari. |
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |