Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2017, 12:19
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4WD Näytä viesti
Onko joku yhdistänyt toyotan 4K:n ja suzuki samurain vaihdelaatikon ?
Suikassa nyt paikalla 4K ja toyotan oma laatikko joka on tolkuttoman pitkä. Helpointa taitaisi olla laittaa sekä samurain kone ja laatikko, mutta 4K on nyt otteessa ja tekisi mieli säilyttää se.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Miten vaihdelaatikolla saat välitystä pienemmäks?
Pienet pykälät ehkä hiukan mut ei kauheesti vaikuta.
Molemmissa se nelonen on se 1;1 kuitenkin.
Jakolootaan vaan käsiks jos hitaammin pitää päästä
Fyysisestä pituudesta varmaan kyse?

Eikös k-koneessa ole startti just väärällä puollella,Joten onko lohkossa tilaa sijoittaa toiselle puolelle?


Keskittämistä varten tekisi sorvissa sopivan adapterin mikä istuu painelaakerin liukupintaan ja koneen puolelta keskittyis silmälaakeriin ja vaikka parin v.pyörän pultin alle.

Sen mukaan miettis tekeekö väliadapterin,Mutta jos pultinreiät on lähellä.Niin voishan siihen täytehitsata tms...

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.07.2017, 13:38
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

No voe pärsse..mä automaattisest oletin
puhuttavan välitysten pituudest
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2017, 09:13
resu resu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.08.15
Sijainti: Merijärvi
Viestit: 20
Perusasetus

Operaatio hiluxin akselit sj413 suzukiin. Vakio jouset + soa sekä isuzu trooperista tehostettu simpukka. Äkkiä katottuna high steer ohjausvarsilla pitäis sisään joustoja rajottaa aikalailla kun runkopalkit tulee eteen. Minkälaisia toteutuksia tehty hiluxin vakio ohjausvarsilla?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.08.2017, 09:14
-Epeli -Epeli ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Mynämäki, Finland.
Viestit: 636
Perusasetus

Itsellä samurai odottaa tallissa uutta tekniikkaa. Olen etsinyt siihen 90 luvun alun swiftin moottoria koska mun tietojeni mukaan se sopii sinne helpoiten?
Nyt mulle tarjottiin 2000vm swiftiä g13bb tekniikalla, saako tuota sovitettua sinne ja mitä eroa tuossa on muuta kun erilainen virranjakaja?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.08.2017, 16:01
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Epeli Näytä viesti
Itsellä samurai odottaa tallissa uutta tekniikkaa. Olen etsinyt siihen 90 luvun alun swiftin moottoria koska mun tietojeni mukaan se sopii sinne helpoiten?
Nyt mulle tarjottiin 2000vm swiftiä g13bb tekniikalla, saako tuota sovitettua sinne ja mitä eroa tuossa on muuta kun erilainen virranjakaja?

Siin mitään jakajaa pitäis olla?
16v kone ja 4-pisteruisku.

Sopii suoraan laatikkoon.

Pari pikku juttua joutuu muuttamaan.Toinen on öljypohja ja toinen termari kotelo.

Termarikoteloon voi tehdä mutkan tai sitten käyttää jimnyn tai vitaran imusarjaa jossa itsessään on termarikotelo paljon perinteisemmällä paikalla.

Öljypohjaa joutuu muokkaamaan jonkun verran,Kun swiftissä asentotunnistimelle on reikä/syvennys öljypohjassa ja "patti" väärässä päässä.

Ajonesto tekee sen että sähköistä on pakko ymmärtää ees vähäsen jos haluaa että auto käy joskus.

Tuolla joku hassu on semmoisen koneen asentanut parin kuvan kera--->
https://forums.offipalsta.com/showth...107353&page=21
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2017, 23:31
suppana suppana ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.02.12
Sijainti: Heinäveellä
Viestit: 81
Perusasetus

Mites suzukin vääntö riittää 31" pyörittäessä. Jakolaatikko on vakio valoton. Jos lumessa möyrii nopealla nelivedolla niin onko kytkin liian kovilla?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.08.2017, 06:03
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suppana Näytä viesti
Mites suzukin vääntö riittää 31" pyörittäessä. Jakolaatikko on vakio valoton. Jos lumessa möyrii nopealla nelivedolla niin onko kytkin liian kovilla?
Aika kovasti ottaa vastaan vakio jakolaatikolla
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).