Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1376  
Vanha 07.01.2017, 17:37
f250 f250 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.03.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 243
Talking

Jenkillä ajava nainen saa ainakin itseni kiipeämään kyytiin
Vastaa lainaten
  #1377  
Vanha 07.01.2017, 17:58
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
Hmmm... Pittääkö tästä nyt vettää johtopiätös jot miunkii tarvis hankkia tojota (taas)...
Miepä ko en vuan niihe tojotie kans kovinkaa hyväst toimee tullu, nii auttaskohan se jos mie hommaisin mersun? Niist mie tykkäsin
Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa
Vastaa lainaten
  #1378  
Vanha 07.01.2017, 18:58
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa


Minuun on sattumoisin jo lapsuudessa asettunut pyhä viha Mersuja kohtaan.
Meillä oli sellainen pystylamppumersu ja minulla oli joka torstai Ritvan Kerho. Ja sitten torstaisin kävi aina niin, että äiti starttasi Mersua ja kiroili ja manasi sekä auton että iskän alimpaan helvettiin.
Ja mie makasin takapenkillä ja itkin ja karjuin, kun mie halusin Ritvan Kerhoon ja saatana ikinä sinne ei päässy, kun ei se paska Mersu käynnistyny.
Ja joo todellaki minulla oli sellainen iso pyöreä karvahattu (jossa oli häntä) päässä, sekä tosi muhkea paskanruskea toppapuku. Joten ymmärrättekste yhtään, että mie en todellakaan pijä Mersuja minään! Perkeles.
Nii joo ja siitä meijän toisesta mersusta oli takaovet sidottu paalinarulla ovenkahvoista yhteen, kun ne ei muuten pysynyt kiinni.
Että ei sille nyt valitettavasti mitään voi, kun vaurio on tapahtunut jo kaukana lapsuudessa.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1379  
Vanha 07.01.2017, 20:41
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Mersut on vaan niin pirun kylmiä autoja että niillä joutuu ajamaan minkkiturkki päällä kun taas Toyotalla pärjää ihan t-paidassa

Ei hittolaine! Kuuleha sie uot ny ihan viärässä. Miu mersuis tarkeni aina iliman turkkiloita vuan tojotassaha ei.
Vaikka eipä miulla koskaa ole turkkia ollunna, että ei senpuoleen...

On se mahotonta meininkiä tämmöne, ko ei sitä tiiä jot onkosta se ny sitte millane pirssi oltava et kelepais

Ja perkei kuuleha - merssuille o juteltava nätisti. Sillee siliteltävä ja taputeltava ja kehuttava jot oot sie hyvä auto, ni sillee ne toimii. Kirroilemalla net lakkaa toimimasta
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1380  
Vanha 07.01.2017, 23:55
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Mimmit asettui tien viereen ja kohensi kuka tissejä, kuka kampausta ja kuka hametta.
...se pettymys niiden naamalla, kun kuljettaja olikin nainen.
Olen kokenu tämän saman liikkuessani oman häijyn ex Dodge Darttini -75 kanssa. Näki säärtä ja kaikkee vaikkei edes ois halunnu. Ja ne ilmeet oli todellaki näkemise arvosia ku ei ollu rinssi ratsulla.
Vastaa lainaten
  #1381  
Vanha 10.01.2017, 06:57
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Viestit: 386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti


Minuun on sattumoisin jo lapsuudessa asettunut pyhä viha Mersuja kohtaan.
Meillä oli sellainen pystylamppumersu ja minulla oli joka torstai Ritvan Kerho. Ja sitten torstaisin kävi aina niin, että äiti starttasi Mersua ja kiroili ja manasi sekä auton että iskän alimpaan helvettiin.
Ja mie makasin takapenkillä ja itkin ja karjuin, kun mie halusin Ritvan Kerhoon ja saatana ikinä sinne ei päässy, kun ei se paska Mersu käynnistyny.
Ja joo todellaki minulla oli sellainen iso pyöreä karvahattu (jossa oli häntä) päässä, sekä tosi muhkea paskanruskea toppapuku. Joten ymmärrättekste yhtään, että mie en todellakaan pijä Mersuja minään! Perkeles.
Nii joo ja siitä meijän toisesta mersusta oli takaovet sidottu paalinarulla ovenkahvoista yhteen, kun ne ei muuten pysynyt kiinni.
Että ei sille nyt valitettavasti mitään voi, kun vaurio on tapahtunut jo kaukana lapsuudessa.
Kaikki Mersut on mulle manne-lavetteja. Mä oon saanu kotikasvatuksena vihan mersuja kohtaan. No kai ne ihan hyviä on vaikka itä-autoja ovatkin.
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään!
Toyotalla ei saa toosaa!
Vastaa lainaten
  #1382  
Vanha 10.01.2017, 20:27
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus




Elkääs morkatko!
Vastaa lainaten
  #1383  
Vanha 17.04.2017, 12:29
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Mie siirrän tämän Nikuzain postauksen tuolta Vituttaa-ketjusta vaikka tänne parittelutopikkiin, niin ei mene ihan offaamiseksi toi Vituttaa-ketju. Lisäperusteluna, että Hippanopan pikku vihjailustahan tämä keskustelu sai alkunsa:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Nainen vihjailee räpyttelemällä silmiä, heilauttamalla hiuksiaan ja kosketelemalla miehen käsivartta

Mies ihmettelee onkohan tolla kuivat silmät kun noin räpsyttelee ja pakkooireitakin sillä on kun hiuksiaan kokoajan nykii
Nyt se perhana hivuttautuu povariin ja nyysii lompakon



Joku kypsempi rouva sano että kattoo mielestään komeimman uroon, kävelee luokse ja suoraan sanoo et 8 drinkin jälkeen nussitaan
Hätäsimmät siinä vaiheessa näyttää kyypparille et 8 rouvalle
Hahah joo, voisin kirjoittaa vaikka romaanin elekielestä, sen tulkinnan ongelmista, miesten ja naisten eroista, ja kommunikoinnin hankaluuksista.
Mutta siis karkeasti yleistäen asiahan on niinkuin Nikuzai ylhäällä sanoo. Sitten on aina poikkeuksia ja esim. itse olen melko usein onnistunut olemaan joku ihme väliinputoaja ja maanantaikappale. Esim. just toi eleillä flirttailu; mies jos iskee mulle silmää, niin mietin just että onkohan sillä pakkoliikkeitä vai roska silmässä. Tarjoudun sitten vilkaisemaan saanko sen roskan pois sieltä silmästä ja silmää katsoessa vahingossa tökkään kundia sormella silmään ja tästä pahastuneena se kävelee pois paikalta, enkä mie koskaan edes tajua, että mulle ehkä yritettiin just flirttailla. Eli periaatteessa mulla on ehkä vähän miehinen tapa katsoa tätä maailmaa, koska yleensähän näin käy, kun nainen yrittää elehtiä miehelle.

No sitten taas mitä tulee näihin suoriin ehdotuksiin, niin joo toki silleenkin välillä onnistuu, että sanoo miehelle suoraan mitä tekis mieli. Kyllä toisinaan löytyy sellainen tyyppi, joka sen kuultuaan kulauttaa viimeiset oluet kurkkuunsa (tai yskähtää ne baaritiskille) ja sanoo, että "let's go".
Huomattavasti useammin kuitenkin käy niin, että miehet valittaa suureen ääneen kun naiset ei tee aloitteita, sitten kun niille sanoo että miten olis jos lähettäis meille panemaan, niin mies toteaa, että "vittu mikä h**ra".
Molemmat tilanteethan on siis täysin spekulaatiota, koska itsehän en alkoholia käytä, en käy baareissa enkä nussi humalaisten kanssa.

Että silleesti, miten saisi pelimiehet ja pelinaiset kohtaamaan keskenään, sekä sitten parisuhdemiehet ja parisuhdenaiset keskenään, niin kaikilla olis kivaa eikä kellekään tulis paha mieli. Se kuka sen keksii, on nero.

Sitten tietysti vielä nää henkimaailman asiat; eli vaikka kuinka kaksi ihmistä kohtaisi, niin ei se vielä sitä tarkoita, että ne automaattisesti jotenkin tykkäis toisistaan, tai edes sietäis toisiaan. Ikävin tilanne on tietysti, jos tunne on vain toispuoleinen.

Eli ei tää tästä, kuulkaas.
Mutta tolle Hippanopalle tarttis löytää pakoputkenrassaaja. Ja jotain rälläköintiä ja akkuporailua sillä oli kans luvassa.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1384  
Vanha 17.04.2017, 13:04
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mutta tolle Hippanopalle tarttis löytää pakoputkenrassaaja. Ja jotain rälläköintiä ja akkuporailua sillä oli kans luvassa.
Kiitos perkei mainostamisesta

Mä oon vissiin aina väärällä puolella maata tai sit liika vanha ja lihava ja ja ja - no keksi ite loput vaihtoehdot...

Kyl mulla kävi tos keskiviikkon yks mies kylässä, mutta ei siitä kyl ollu noissa hommissa apua. Itseasiassa tunsin itteni sen seurassa kovemmaks jätkäks ku se

Mut ehkä mä sit taas jossain kohtaa tyydyn maksullisiin miehiin (lue autokorjaamoon) ku ei iteksee jaksa, viitti ja huvita ton kans tapella
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1385  
Vanha 17.04.2017, 14:03
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti
Kiitos perkei mainostamisesta

Mä oon vissiin aina väärällä puolella maata tai sit liika vanha ja lihava ja ja ja - no keksi ite loput vaihtoehdot...

Kyl mulla kävi tos keskiviikkon yks mies kylässä, mutta ei siitä kyl ollu noissa hommissa apua. Itseasiassa tunsin itteni sen seurassa kovemmaks jätkäks ku se

Mut ehkä mä sit taas jossain kohtaa tyydyn maksullisiin miehiin (lue autokorjaamoon) ku ei iteksee jaksa, viitti ja huvita ton kans tapella
Tuttua juttua.
Mie oon kans ollut mm. liian vanha, liian lihava, liian ruma, liian äijä, liian pervo, liian raju, liian tatuoitu ja liian outo - niin ja väärällä paikkakunnalla.

Autoasiat mulla on nykyisin kokonaan maksullisissa käsissä. Tästä syystä saattanen pistää maasturin myyntiin.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1386  
Vanha 17.04.2017, 14:19
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Tuttua juttua.
Mie oon kans ollut mm. liian vanha, liian lihava, liian ruma, liian äijä, liian pervo, liian raju, liian tatuoitu ja liian outo - niin ja väärällä paikkakunnalla.

Autoasiat mulla on nykyisin kokonaan maksullisissa käsissä. Tästä syystä saattanen pistää maasturin myyntiin.
Sun listahan on melki sama ku mulla

Pervoks ja rajuks ei muistaakseni o vielä kukaa sanonu ja tatskoistakaa ei o kukaa kommentoinu (no ei o vissiin tullu viriteteltyä mitää sinä aikana ku ne on ollu), mutta liian outo ja väärä paikkakunta jne on munkin listalla

Ja kyl siinä helpommalla pääsee ku käyttää maksullisia miehiä. Toi kannatinpanta näyttäs maksavan 6€:n luokkaa motonetis - jos naapuri töissä käydessään tois sellasen mulle, ni sit vaan joku korjaamonmies vois sen viritellä paikalleen.
Ja ku oikeen innostuu, ni lainaan naapurista työkalut ja virittelen noi jutut si ite mitä tarvis porailla ja rälläköidä.

Joskus sitä vaan on sellasia heikkouden hetkiä ku haluais et joku muu tekis noita "miestentöitä" tässä taloudessa
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1387  
Vanha 17.04.2017, 14:27
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa Näytä viesti

Joskus sitä vaan on sellasia heikkouden hetkiä ku haluais et joku muu tekis noita "miestentöitä" tässä taloudessa
No tämä nimenomaan! Kun VÄLILLÄ olis vaan ihan kiva kun joku tekis mun puolesta jotain mun talouden äijjähommia.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1388  
Vanha 17.04.2017, 15:26
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
No tämä nimenomaan! Kun VÄLILLÄ olis vaan ihan kiva kun joku tekis mun puolesta jotain mun talouden äijjähommia.
Mulle kelpais sekin vaihtoehto et tekis kaikki äijähommat
Tai nii - lasketaanko polttopuiden pilkkominen niihin
Ko siitä hommasta mä niinku tykkään, ni sen verta voisin äijäillä...
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1389  
Vanha 17.04.2017, 17:22
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.860
Perusasetus

Arvon neidot "liian sitä tahi tätä".

Aloittakaapa siitä miten määritellään "äijä" hommat ja "daami" hommat.

En ole ikinä kannattanut tasa-arvoa siten kuinka femakot sen näkevät (en siis todellakaan leimaa teitä femakoiksi! En edes vihjannut siihen suuntaan...). Jos lähdetään tuolle tasa-arvon polulle, niin olkoon se sitten TOTALITÄÄRISTÄ! Eikä siten että sieltä poimitaan vain kirsikat.

Jokainen suhteessa sukupuolestaan välittämättä tekee sen jonka parhaiten taitaa, ja omalle kohdalleen pienemmäksi kiusaksi tuntee.

Mitenkä Ns. sateenkaari osastoilla sitten saadaan kumpainenkaan tekemään tiettyjä asioita? Syövätkö Tom of Finlandit aina ulkona ja käyttävät pesulapalveluita ja maksavat kämpän siivoamisesta jollekkin naaraalle? Tahi käykö lepakko pareilla aina joku lattiakaivot tai hajulukot putsimassa koska tämä "äijä" hommia?

Enkä ikinä ole ymmärtänyt miten joku työ voi olla "miesten" ja joku toinen "naisten". Noh, prostituutio (asiakkaan mieltymys) ehkä, tai sperman/munasolujen luovutus.


Mutta nyt sille hippanopalle halonhakkuuta karsastava ukkeli!
Vastaa lainaten
  #1390  
Vanha 17.04.2017, 17:42
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Arvon neidot "liian sitä tahi tätä".

Aloittakaapa siitä miten määritellään "äijä" hommat ja "daami" hommat.

En ole ikinä kannattanut tasa-arvoa siten kuinka femakot sen näkevät (en siis todellakaan leimaa teitä femakoiksi! En edes vihjannut siihen suuntaan...). Jos lähdetään tuolle tasa-arvon polulle, niin olkoon se sitten TOTALITÄÄRISTÄ! Eikä siten että sieltä poimitaan vain kirsikat.

Jokainen suhteessa sukupuolestaan välittämättä tekee sen jonka parhaiten taitaa, ja omalle kohdalleen pienemmäksi kiusaksi tuntee.

Mitenkä Ns. sateenkaari osastoilla sitten saadaan kumpainenkaan tekemään tiettyjä asioita? Syövätkö Tom of Finlandit aina ulkona ja käyttävät pesulapalveluita ja maksavat kämpän siivoamisesta jollekkin naaraalle? Tahi käykö lepakko pareilla aina joku lattiakaivot tai hajulukot putsimassa koska tämä "äijä" hommia?

Enkä ikinä ole ymmärtänyt miten joku työ voi olla "miesten" ja joku toinen "naisten". Noh, prostituutio (asiakkaan mieltymys) ehkä, tai sperman/munasolujen luovutus.


Mutta nyt sille hippanopalle halonhakkuuta karsastava ukkeli!
Mulla oli tuolla aikasemmin jo lainausmerkeissä se "miestentöitä"
Ja kyllä se niin pitäis mennä, et se tekee keltä hommat paremmin sujuu eikä tuijottaa siihen sukupuoleen.

Joskus siihen vaan väsyy et on yksin tehtävä kaikki - ei voi jakaa kellekkään niitä töitä. Mulle olis aika se ja sama jos olis mies joka kokkais ja siivois sillävälin ku mä tekisin kaikkee muuta - pääasia olis se, et olis joku jakamassa niitä hommia
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1391  
Vanha 17.04.2017, 18:06
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Joo siis jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi, niin itse en kannata tasa-arvoa vähäisimmissäkään määrin. Siis sitä vittuhattutätien tasa-arvoa.
Sitten taas noista parisuhteen työnjakohommista en tiiä yhtään, kun mulla ei ole siitä aiheesta yhtään kokemusta. Niihin en ota kantaa. Iskä oli kyllä kotiäiti.
Luullakseni mulla on kuitenkin tälleen metallimiehenä, sammakkomiehenä ja elementti-Erkkinä jonkunlainen käsitys siitä, että minkäänlainen työnteko ei ole sukupuolisidonnaista. Tai siis mihinkään muuhun työhön ei tarvitse munaa taikka pillua, paitsi jos on tarkoitus myydä jompaa kumpaa - joka taasen on minusta ihan hyvä ammatti siinä kuin muutkin, mainittakoon nyt sekin etten vahingossa loukkaa ketään.
Ilmeisesti olen taas kerran kuitenkin epäonnistunut viestinnässäni, kun minua piti oikein neidittelyn kera valaista siitä, että voin jatkossakin ite vaihtaa renkaat, putsata lattiakaivon tai tiskata.


...Laitetaan nyt yks hilpeä hymiö tähän loppuun.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1392  
Vanha 17.04.2017, 20:16
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.860
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Joo siis jos nyt jollekin on jäänyt epäselväksi, niin itse en kannata tasa-arvoa vähäisimmissäkään määrin. Siis sitä vittuhattutätien tasa-arvoa.
Sitten taas noista parisuhteen työnjakohommista en tiiä yhtään, kun mulla ei ole siitä aiheesta yhtään kokemusta. Niihin en ota kantaa. Iskä oli kyllä kotiäiti.
Luullakseni mulla on kuitenkin tälleen metallimiehenä, sammakkomiehenä ja elementti-Erkkinä jonkunlainen käsitys siitä, että minkäänlainen työnteko ei ole sukupuolisidonnaista. Tai siis mihinkään muuhun työhön ei tarvitse munaa taikka pillua, paitsi jos on tarkoitus myydä jompaa kumpaa - joka taasen on minusta ihan hyvä ammatti siinä kuin muutkin, mainittakoon nyt sekin etten vahingossa loukkaa ketään.
Ilmeisesti olen taas kerran kuitenkin epäonnistunut viestinnässäni, kun minua piti oikein neidittelyn kera valaista siitä, että voin jatkossakin ite vaihtaa renkaat, putsata lattiakaivon tai tiskata.


...Laitetaan nyt yks hilpeä hymiö tähän loppuun.
Neidittely koska ei puolisoa, eikä kait leski.

Mitäpä luulet, arvostanko osaamistasi ja sinnikkyyttäsi? Moniko äijä duunissamme hitsailisi mitään pinnan alla? Epäilen että ei ketään. Moniko tällä palstalla? Epäilen että ei ketään. No niinpä. Moniko painisi "pari erää" hyväntekeväisyyteen?

En minä ainakaan, vaikka jonkin sortin kivekset omaan.

Viimeksi muokannut wikke : 17.04.2017 20:23
Vastaa lainaten
  #1393  
Vanha 18.04.2017, 05:23
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Siinä oli hymiö lopussa.
Joo eli en ollu ihan 100 vakavissani, enkä ottanu vakavasti.
Mutta palstalla on muitakin VA-hitsareita, siitä en ota kunniaa vain itselleni.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1394  
Vanha 22.04.2017, 19:14
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Hittolaine ko mie äske peljästyin et joko se joku ohvari o meille tulollaan ko semmone sinine maasturi (mitsu jos oikee tunnistin) meinas tuoho miun pihatien liittymää jäähä, vuan ei sentää. Poies meni miehet...
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1395  
Vanha 25.04.2017, 09:59
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Ompas "mukava" huomata että en ole ainoa joka on liian sitä ja tätä. Ei tästä ole kun muutama viikko ku sain kuulla olevani liian lihava ja ruma. Tämän lisäks on tullu kommentteja kuinka olen liian paha suustani, perwo,hullu, rekkalesbo, teen vääränlaisia töitä ja autoharrastukseni on sairasta ja sopimatonta naiselle.Paras on jopa ihmetelly olenko edes nainen kun tuollasia rekka ja konehommia teen! Eipä ole rekat eikä koneet viä kertaakaa alkanee valittaa ja lakkoilee väärän perseen penkissä olemisen takia.Enkä ole kokenu kertaakaa olevani mies vaikka tuollasella touhulla itteni koitan elättää.Rakennekynsi jutut ei ole ikinä ollu mun heiniä eikä tule olemaa.Ja jos se jonku maailman kääntää nurin niin en sille mitään voi.Ihmettelen silti sitä, että kuka on se jolla on varaa sanoo kellekkä millä tavoin se toinen on vääränlainen?! Luulee ilmeisesti olevansa itse se täydellisyys..ja nimenomaa luulee..ja sit mua häirittee tuo sana rekkalesbo voisko joku viisaampi nyt todellaki selventää mikä tämä rekkalesbo oikeen on vai tuliko musta nyt sitten lesbo sen takia kun ajelee pitkää autoo? Tai siis tähän hätäänhä mä olen pyöräalustainenkaivinkonelesbo.
Mut heti olet pilallinen jos uskallat tehdä erilaisia asioita kun kaavoihin kangistuneet mottipäät katsoo sulle kuuluvan. No onha meitä sitten jo kolme jotka on liian sitä ja tätä.
Vastaa lainaten
  #1396  
Vanha 25.04.2017, 10:30
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ompas "mukava" huomata että en ole ainoa joka on liian sitä ja tätä. Ei tästä ole kun muutama viikko ku sain kuulla olevani liian lihava ja ruma. Tämän lisäks on tullu kommentteja kuinka olen liian paha suustani, perwo,hullu, rekkalesbo, teen vääränlaisia töitä ja autoharrastukseni on sairasta ja sopimatonta naiselle.Paras on jopa ihmetelly olenko edes nainen kun tuollasia rekka ja konehommia teen! Eipä ole rekat eikä koneet viä kertaakaa alkanee valittaa ja lakkoilee väärän perseen penkissä olemisen takia.Enkä ole kokenu kertaakaa olevani mies vaikka tuollasella touhulla itteni koitan elättää.Rakennekynsi jutut ei ole ikinä ollu mun heiniä eikä tule olemaa.Ja jos se jonku maailman kääntää nurin niin en sille mitään voi.Ihmettelen silti sitä, että kuka on se jolla on varaa sanoo kellekkä millä tavoin se toinen on vääränlainen?! Luulee ilmeisesti olevansa itse se täydellisyys..ja nimenomaa luulee..ja sit mua häirittee tuo sana rekkalesbo voisko joku viisaampi nyt todellaki selventää mikä tämä rekkalesbo oikeen on vai tuliko musta nyt sitten lesbo sen takia kun ajelee pitkää autoo? Tai siis tähän hätäänhä mä olen pyöräalustainenkaivinkonelesbo.
Mut heti olet pilallinen jos uskallat tehdä erilaisia asioita kun kaavoihin kangistuneet mottipäät katsoo sulle kuuluvan. No onha meitä sitten jo kolme jotka on liian sitä ja tätä.
Vai käviskö vaan vässyköillä luonnon päälle, kun joku tekee nuokin hommat paremmin?
Vastaa lainaten
  #1397  
Vanha 25.04.2017, 12:30
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ompas "mukava" huomata että en ole ainoa joka on liian sitä ja tätä. Ei tästä ole kun muutama viikko ku sain kuulla olevani liian lihava ja ruma. Tämän lisäks on tullu kommentteja kuinka olen liian paha suustani, perwo,hullu, rekkalesbo, teen vääränlaisia töitä ja autoharrastukseni on sairasta ja sopimatonta naiselle.Paras on jopa ihmetelly olenko edes nainen kun tuollasia rekka ja konehommia teen! Eipä ole rekat eikä koneet viä kertaakaa alkanee valittaa ja lakkoilee väärän perseen penkissä olemisen takia.Enkä ole kokenu kertaakaa olevani mies vaikka tuollasella touhulla itteni koitan elättää.Rakennekynsi jutut ei ole ikinä ollu mun heiniä eikä tule olemaa.Ja jos se jonku maailman kääntää nurin niin en sille mitään voi.Ihmettelen silti sitä, että kuka on se jolla on varaa sanoo kellekkä millä tavoin se toinen on vääränlainen?! Luulee ilmeisesti olevansa itse se täydellisyys..ja nimenomaa luulee..ja sit mua häirittee tuo sana rekkalesbo voisko joku viisaampi nyt todellaki selventää mikä tämä rekkalesbo oikeen on vai tuliko musta nyt sitten lesbo sen takia kun ajelee pitkää autoo? Tai siis tähän hätäänhä mä olen pyöräalustainenkaivinkonelesbo.
Mut heti olet pilallinen jos uskallat tehdä erilaisia asioita kun kaavoihin kangistuneet mottipäät katsoo sulle kuuluvan. No onha meitä sitten jo kolme jotka on liian sitä ja tätä.
Joo, niin tutulta kuulostaa.
Tää rekkalesbo on mahtava termi, itsekin siis edustan kyseistä naistyyppiä, vaikka tarkalleen olen kaiketi enemmänkin kuukulkijalesbo, kemppilesbo tai jäänmurtajalesbo. Olen tulkinnut asian niin, että olen liian lesbo heteroksi ja liian hetero lesboksi.
Välillä suututtaa, mutta yritän aina kääntää asian toisinpäin ja sitten tajuan, että no eipä nämä tilanteet aina ole niin helppoja hoitaa. Että jos treffeille sattuukin tosi mukava heppu, mutta joka on auttamattomasti väärää kaliberia? Kyllä siinä tosiaan saattaisi aika helposti itseltäkin lipsahtaa, että "oot tosi kiva, mutta oot liian lihava".
Toivon, että olisin osannut kuitenkin sanoa jotain hienovaraisempaa, kuten esim. että "ollaan ehkä liian erilaisia", mutta pahoin pelkään, että olen itsekin sanonut joskus, että "sun koko on ehkä vähän ongelma".
Eli yritän sanoa, että EHKÄ ihan kaikki miehet ei tarkoitakaan loukata tai tarkoitakaan olevansa itse ihan vitun täydellisiä, vaan että eivät siinä hetkessä osaa sanoa hienotunteisemmin. Että "olet liian ruma" tarkoittaa kuitenkin ihan vaan, että "et ole mun tyyppiä".

Noh joo, siitä rekkalesbosta vielä, että omalla kohdallani ymmärrän sen, koska olen monesti pitänyt esim. ihan lyhyttä tukkaa tai peräti kaljua tai sänkeä. Jostain syystä edelleen suurin osa ihmisistä kuvittelee, että lesbot on aina kaljuja tai lyhyttukkaisia.
Mun OMASTA mielestä ihan paras, käytännöllisin ja cooleimman näköinen hiusmalli minulle on todellakin se muutaman millin sänki, mutta kasvatan toisinaan pidemmän tukan kun en jaksa kuunnella sitä ympäristön itkua asiasta.
Oma lukunsa on nämä vatipäät, jotka tuntee mut esim. tällaisena punatukkaisena kuin nyt ja sitten näkevät mun vanhoja valokuvia ja sanovat, että "onneks et oo enää ton näköinen". Valitettavasti mun fiilikset tämänkaltaisen lausahduksen jälkeen loppuu siihen. No can do.

Ehkä suurin vitsaus mulle ei kuitenkaan ole tämä ruma tai lihava ulkonäkö, vaan just nämä työ- ja harrastusasiat. Olen ehkä kuullut jo kaikki mahdolliset ihmisten aivopierut aiheista hitsaus, sukellus, elementtiasennus, kamppailulajit, tatuoinnit, offroad tai eräjormailu.
Kermana kakun päällä on sitten nämä "oot niin kiva että EI SE HAITTAA vaikka sulla on tatuointeja". AAgh! Oikeesti?! No se on kiva se, ettei haittaa hei.
Mutta joo, aina kun meinaa suututtaa, niin yritän miettiä olisinko osannut itse sanoa vastaavassa tilanteessa paremmin ja sitten tajuan, että ehkä en olisikaan.
Yritän opetella fiksummaksi ja toivottavasti kaikki muutkin yrittää, sillä se on kyllä taivahan tosi, ettei vääränlaisia ihmisiä ole olemassakaan. On vaan toisilleen sopimattomia.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #1398  
Vanha 25.04.2017, 16:37
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Se vain kannattaa pitää mielessä kun laukoo teräviä mielipiteitä, että se lihava voi laihduttaa mutta rumasta ei saa kaunista muuta ku juomalla.🙄
Vastaa lainaten
  #1399  
Vanha 25.04.2017, 18:16
Hippanoppa:n Avatar
Hippanoppa Hippanoppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.12.13
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 223
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Se vain kannattaa pitää mielessä kun laukoo teräviä mielipiteitä, että se lihava voi laihduttaa mutta rumasta ei saa kaunista muuta ku juomalla.🙄

No ei ihan yhdeltä mieheltä onnistunut mun kohdallani sekään
Tyyppi oli kännissä ku peikko ku tavattiin ja selitti sit mulle et "Voisiksää laihduttaa ni sustaki tulis kaunis?"
Mä sitte sille sanoin että: "Minä olen lihava-sinä olet tyhmä. Minä voin laihduttaa, mitä sinä voit tehdä?"
Ei se oikeen käsittäny mitä mä sille sanoin...

Rekkalesboks en o vielä päässy (ainaka kuullu), mutta oon liika omituinen muuten. Liian hippimielinen ollakseni "normaali" ja liian normaali ollakseni hippi. Kohtuu tavallisia harrastuksia sentäs löytyy - niinku kokkaaminen, leipominen, kutominen, puutarhan hoito jne. Mut sitte on ne muiden mielestä omituisemmat harrastukset tai elämänasenne tai joku semmonen...
__________________
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Vastaa lainaten
  #1400  
Vanha 25.04.2017, 18:51
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Se vain kannattaa pitää mielessä kun laukoo teräviä mielipiteitä, että se lihava voi laihduttaa mutta rumasta ei saa kaunista muuta ku juomalla.🙄
No siis täähän se just on, kun mua ei kukaan pysty katteleen selvinpäin ja mie taas en pysty kattelee kännikaloja. Nii aika vaikeeta on.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29


Sivu luotu: 02:12 (GMT +2).