![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() SJ410 nokan ajoitusLaitoin koneen kasaan ja asettaessani ajoitusmerkkejä kohdalleen huomasin että nokka painaa ykköspytyn venttiilejä kun nokan ajoitusmerkki ylöspäin. Eikö ykköspytyn kuuluisi olla valmiina sytytykseen kun merkit kohdallaan?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuplamerkillisiä hihnapyöriä on ennenkin tullu vastaan et kurkkaa onko kahdet merkit
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nämmöttissi.
__________________
RASOR |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Merkit ovat tälläiset:
Viimeksi muokannut ETL : 24.03.2017 17:05 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
On myös kahdella eri hammasmäärällä olevia hihnoja.
__________________
RASOR |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mitä renkaita käytössä sj/samurai ja millä paineilla?
Mulla 235/75/15 kaimannit, tiputin just 1.8=>1.5 ja väheni huomattavasti vetely urissa sekä se taka-akselin ohjausilmiö. Mihin asti noita uskaltaa laskea ettei lipeä maastossa vanteelta pois? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ilman betlokkeja kaverit on ajellu 0,7bar paineilla... ite en oo tiputtanut kun baarin paikkeille
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |