![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Olisko aika taas pistää korkki kiinni ![]()
|
|||
|
|||
![]() Limupullon......
Tai ykköskaljan.......
Mä en oo dokannu pitkään aikaan........ Tosin välil repsahtanu mut en viime aikoin..... Just kävin aamu hämäris heittään tukka taakse aamulenkin kelkalla..... Ku hyvältä tuntu......200km/h jäällä....... ![]() ![]() ![]() Mä oon tapaturmaherkkä........ ![]() ![]() ![]() Ja kaks pyöräsel oon myös vetäny motarilla 200km/h 5sek. silmät kiinni...... ![]() ![]() ![]() Ja edelleen elos...... Mikä pahan tappais...... ![]() ![]() ![]() Hullut on mukavii...... ![]() ![]() ![]() Repikää siitä...... ![]() ![]() ![]() Hajotkaa...... Toiset hakee rajoi toiset ei....... ![]() ![]() ![]() Toiset tykkää turvallisuudesta, mä kaikesta muusta....... ![]() ![]() ![]() Just ny. Aamukahveet tulollaan....munat ja pekonit paistumas nuorimmille...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.03.2017 07:43 |
|
|||
|
|||
![]() Ja aina pitää......
Avata suunsa väärään paikkaan.....
Tai aina sun pitää...... Eikä tastä sen enempää....... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eli toiset saa suoltaa tuubaa minkä kerkiää mutta toisten pitää olla hiljaa. Asia selvä.
|
|||
|
|||
![]() Asiasta saa puhuu.....Lainaus:
Toivottavasti ymmärrät. Jos koitat tulla mun ihon alle...... Niin varmasti koet sen että vielä käännän lopux......kielii, matoo, tai jotain terävää......haavas.... ![]() ![]() ![]() Et ollenkaan helpota omaas etkä mun elämää sun kommenteillas....... Koitetaan pysyy ystävinä tai edes puheväleis...... ![]() ![]() ![]() Ja kavereita ja ystävii mull ei ookkaan...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.03.2017 10:18 |