Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 07.02.2017, 12:57
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Rälläkkä

Minä en ainakaan jaksa nykyisin paljon taistella pulttien kanssa, jos on jumissa eikä lähde vähän lämpöä antaen niin poikki ja uutta tilalle.. jos tukivarren pultit on jumissa ja etenkin suomiautossa, niin ehdottomasti rälläkällä poikki. Ei mitään järkeä alkaa turaamaan.
mutta kun joskus on niin ahdasta että ei sovi mikään katkaisulaite sinne
Pitäs varmaan se plasmaleikkuri hommata talliin..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 10:05 (GMT +2).