Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu
Ja saahan sitä kritisoida mitä on tapahtunut tai tullee tapahtuun tulevaisuudessa.
Jokainen voi omalle kohdalle miettii kuinka asiat vois hoitaa ns. jiiriin.
Eikä sinnepäin......Ja varsinkin "pissahätätilanteessa".....
Monissa asioissa maalin saavuttaminen vaatii OIKEASTI juuri päinvastaista toimintaa mitä korvienväli siinä tilanteessa pitää järkevänä.
Ja mun mielestä "andigimiähillä" ei mennyt jiiriin.......
Ja sulle.....
Toivottavasti toimit oiken tunkin sarvissa kun stackissä alkaa palikat kaatuileen tai kaijalla kun konttilukko pettää tai ei ole kiinni........
Eli pienistä vääristä tapahtumista ja niiden seurauksista ja yleensä kuinka niihin reagoidaan seuraa KAAOS.......  .
Vrt. Vaikka lentokoneiden. ym. fataleihin.......
Eikä tästä sen enempää.......
|
Kysytään nyt vielä x-kerran miten olisi pitänyt menetellä, kin kerta nyt meni vikaan? Näyttää vahvasti siltä että iso osa porukasta minä mukaan lukien ei näe tiedossa olevien asioiden perusteella juurikaan moitittavaa poliisien toiminnassa joten voisit vähän avata aihetta, tai muuten nuo sun kirjoittelut menee paskanjauhannan puolelle.
Itse hoidan asiat jiiriin alkaen vaikkapa siten että pyrin välttämään virkavallan uhkailua aseella. Luulisin että jäljellä olevat uhkailukeinot ei aiheuta ihan niin välitöntä poliisin ampumaksi joutumisen uhkaa etenkään kun kuulokin vielä jotensakkin toimii.