Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.01.2017, 08:46
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

[QUOTE=Jukeman;1330635]Tämmönen perverssi ajatus on välillä kytenyt päässä, että jos hommais enempi maantie-käyttöpeliksi loppupään 2.8 td Pajeron... automaagilootalla ja gls versiona tietenkin.Ja takapenkit tottakai pois ja pakuksi rekisteröinti.

Itse muutaman (3) erilaista Pajeroa ajaneena kommenttia Jukemannille...
Ehdottomasti jos joku noista pitäisi valita niin 2.8tdi koneella.. Matala viritteinen kone josta kyllä kestää ottaa iloja irti hieman enemmänkin.... Maastossa ajamiseen teho ja vääntö kyllä riittää pienellä ruuvin käännöllä syöttöpuolelta. Jos dokumentteja saatavana kannen vaihdosta niin se kyllä normaali oloissa kestää sen 300tkm ajaa ilman ongelmia, riippuen käyttäjästä itsestään. ja pari tonnia siihen kaikkiaan menee töineen jos ite ei tee.. Pakkaselle antaa pyöriä ennen ajoa vähän ja taas jos kovemman ajon jälkeen antaa käydä tyhjäkäynnillä pari minuuttia niin jopa kone tykkää. 3,2l koneisiin itsekin katselin aiemmin vaihdokkia mutta, juuri tuo syy että, vähän ajettuja konevikaisia oli paljon ja muutaman kaverin kautta kyselleenä totesin että vanhemmissa vara parempaan. eli omat Pajerot on nyt ajettu. Pajeroiden Huonoja puolia: 2,5l ja 2,8l versiot: Takarunko, takapyörien luota taaksepäin vaatii katselmusta huolellisesti. Sormea reijistä sisään ja hieromaan miltä runko sieltä tuntuu... Jos röpelöä niin mätä, jos ei pesty niin mätä... sileä ja puhdas sisäpinta, uskaltaisin sanoa että hyvä on. tai jos edelleen dokumenttia että on hitsattu jo kuntoon niin ok. ruoste suojaus koteloihin ja pyörän kaariin kannataa tehdä AJOISSA...
3,2 eteenpäin... vanhemmat mallit kantavalla rungolla, nämä kantavalla korilla ja erillisjousituksella edessä ja takana... ainakin uudemmat... Enempää en pysty noista kertomaan kun ei ole ollut. kulutus mielestäni oli kovempi kuin vanhemmissa malleissa. kulutus maasturiksi kohtalainen, oma 2.8 meni kesällä kympillä satku, talvella pari litraa lisää... ja oli automaatti... kysy jos jotain tarkemmin haluat tietää niin vaikka yv... Hyviä autoja kun on kunnossa ja tykkäsin ajaa...
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 09:40 (GMT +2).