Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 15.12.2016, 20:36
jukkaj79 jukkaj79 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.14
Sijainti: Kormu Suomi
Viestit: 151
Perusasetus

Murroksia saa ihan motonetistä. ja 91 oliko 99 asti ulkopää sama. Sisäpäissä eroa tosiaan onko 25 taikka 27 booria. Molempia löytyy. Ulkopään purkua koitin että saisin ehjänä irti, niin en saanut millään irti. Sisäpään vaihto taasen helppo. Lähtee kun irroittaa eka kumin ja sitten sisältä ulkokehältä iso sokkarengas irti. Sen jälkeen ulko-osa irtoaa. Vetarin päässä sokka mikä pitää kiinni sisäosaa.

Toivottavasti tuo auttaa
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 13:24 (GMT +2).