![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Nuo rampit on vaaralliset, netistä jostain törmäsin kuvaan, kun oli tuo lavan puolen päätykappele irronnut, ja auto helmankotelon varassa. Sopiiko noihin ramppeihin turkkilevy tms. yläpintaan (siis sopiiko kuljetuspaikkaan) ja jos mahdollista niin vielä reunasta pokkaa pikkusen reunaa, siis kourumaiseksi. Tuon auton lastaaminen kyytiin kannattaa epävarmissa olosuhteissa suorittaa vinssaamalla, ja nimenomaan riittävän isolla vinssillä/taljalla. Minulla on läpimenevällä vaijerilla oleva talja, triflort tms. jossa vajaa 10m vaijeria, nimellis voima 800kg, mutta varmuussokka ohitettu.... Monessa muussakin käytössä pätevä, varsinkin taittopyörän kanssa, ja voi kuljettaa autossa, niin ei jäädy/paskaannu jumiin....
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos liimalla kiinni 2mm vaneeria, samalla saa mahdollisuuden kuskatakkin jotain sälää esim renkaita, mieluummin isot mutaset maasturin renkaat kärryyn kun autoon tai sitten keräyspaikalle kuormallinen lehtiä ja risuja ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Vakuutus maksut.
- Kevyt peräkärry ? - Vene kärry ? - Katsastettava traileri ? Oli vak. yhtiö kaksinkertaistanut omin luvin minun kevyt vene trailerin vak. maksun. Lisännyt kausimaksun. Traileriin oli tullut myös kausimaksu lisäksi. Joten pitää etsiä toinen vak. yhtiö. Mitä suosittelette ? Vai tulisiko peräkärri ja traileri ulosliputtaa jonnekin muuhun maahan ? Tai voiko kärrille tehdä liikenne käyttö poiston ? ( aiemmin nämä vak. maksut oli niin pieniä, ettei tullut mieleen niitä välillä poistaa liikenteestä ). |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on tuollainen 2x4 Boro lavetti, isoilla renkailla, rampit, vararengas, vinssi. Ei siitä oikeen pahaa sanottavaa ole, tukeva kärry, tulee hienosti perässä ja mun mielestä on hinta laatu ihan kohillaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Meillä kanssa nyt vuoden ollut 2,5x6m boro. Isot renkaat, laidat, tukijalat ja rampit. Nii sähkövinssin rakentelin halvaantuneiden autojen siirtelyyn. Ei mullakaan pahaa sanottavaa, tai no pikkusen on jopa liian iso tiettyihin paikkoihin. Nypyttää ilman kuormaa vähän. Koukun säätöä.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
maasturin hankintaa | pete4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 12.09.2012 17:31 |
Maasturin hankintaa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 75 | 20.08.2012 13:49 |
Pajeron hankintaa.. | Machist | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.03.2012 17:59 |
Ajoalueen hankintaa | Nerd-O | Chit-Chat | 3 | 20.12.2006 21:14 |
Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |