Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee
Mitä ihmettelemistä tässä siis on 
|
Se että tuossa ei ole sellaista levyä keskellä. Lisävarustetta ei siis ostettu. Joten hieman outoa, että tuon voi silti rekisteröidä muuksi kuin autotraileriksi.
Nyt sillä on muuten tullut vedettyäkin autoa. Tuo ei tyhjänä tunnu kyllä missään. Ei sitä huomaa perässä ollenkaan. Ei nypyttele tai muuta. Muutamaan otteeseen sen unohti kokonaan kun autoja ohitteli. Päälle kun mätkästiin farkku Mondeo niin eipä sekään nyt valtavasti perässä tuntunut. Todella kevyesti tulee. Tuossa kun on ennen vuokrannut niitä 2700kg kokonaismassan trailereita niin täytyy kyllä sanoa, että tuo kärry on huomattavasti parempi. Vetoautona toimi 330xd bimmeri ja sillä ei kyllä Mondeon kyydissä oloa paljon huomannut. Liikennevaloistakin lähti sen verran rivakasti, ettei kukaan päässyt edes ohi

Tuohon omaan käyttöpeliin verrattuna kulki kärryn kanssa rivakammin mitä omalla pelillä pääsee ihan tyhjänä. Jotain se voima nokalla näköjään vaikuttaa. Ei mitään muistikuvaa mikä Mondeon omamassa on, mut varmaan jotain 1500kg luokkaa? Eli ollaan lähellä 1800kg kokonaismassaa.
Lisäksi kun tuo on varustettu 13-napaisella pistokkeella niin siinähän on myös peruutusvalot, mitkä toimii todella hyvin. Oli kyllä hyvä peruutella pimeässä pihaan kun näki jopa sinne taaksepäin. Yksi miinus tulee rampeista. Vaikka rampit on todella kevyet, ne on helppo ottaa esille sieltä takaa niin ne rampit on todella liukkaat. Ne pitäs olla jotenkin karhennettu, mutta tuossa ei ole vaan ne on ihan tasaiset. Vähän oli haastavaa saada autoa ramppia ylös kun suti vaan rampeilla. Eikä siihen saa edes duunattua mitään karhennusrteippiä, kun syystä tai toisesta siihen on tehty sellaiset pitkittäis railot. En tie mitä niihin oikein keksisi? Poraa läpi jotenkin ruuveja, mistä jättää millin verran pintaa näkyviin toiselta puolelta? Eivät puhko renkaita, mutta toimivat karhennuksena.