![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kaveri kävi tuota vuosia sitten ostoaikeissa kattomassa muttei siitä sillon kauppoja tullut. Sillonkin aiheutti se pakki jotain ihmettelyä ja se oli jossain ihan ihme paikassa. Jos nyt en ihan väärin muista ni se oli muista vaihteisto todella kaukana. Olikos se pakki tossa vitosen jälkeen vai kakkosen?
__________________
"I hope that`s okay - if it isn`t, fuck it." -Lemmy Kilmister R.I.P 1945 - 2015 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Pakki on ns. Ykkösen paikalla, ja ykkönen alarivissä. Pakki löytyi, vaatii melko paljon voimaa vain kepin alas painamiseen... Pitänee voitelua ruiskutella joka paikkaan...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
No hyvä että löytyi. Omat muistikuvat olikin näköjään vuosien takaa jotain ihan muuta.
![]()
__________________
"I hope that`s okay - if it isn`t, fuck it." -Lemmy Kilmister R.I.P 1945 - 2015 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä keppiä normaalisti alas pitäisi joutua painamaan, ei ainakaan noissa kahdessa, mitkä minulla on. Enemmän vaan sivuun kuin ykköselle laitettaessa.
Toisessa minulla menee pakki päälle tosi helposti, mutta pilkkiautossa on se hytin lattiassa oleva muoviholkki huonona, niin ei kovin helposti mene päälle. Ja siinä otti vivusto kiinni jäähdytysnesteputkiin, joten vipu ei meinannut liikkua riittävästi sivulle. Tosin tuossa jatkohytin takia ja sen lisälämppärin takia putket ei tehtaan jäljiltä. Katsele kuitenkin, ottaako johonkin kiinni. Onhan tuokin 5-vaihteisella VW:n valmistamalla laatikolla? Kun on olemassa 6-vaihteisia ZF:n laatikolla, mutta ikinä en ole sellaista nähnyt, mutta lukenut. PS. Minulta löytyy aiheesta kirjallisuutta tehtaan korjausoppaiden muodossa, jos tarvetta ja kiinnostusta on. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vähän epämääräisen oloinen kepin liike oli, mutta kyllä siinä selvästi ylös/alas toiminto on. Jäähdytysnesteen putket eivät ota kiinni. Vaihteisto on 5-vaihteinen, eli volkkarin tekemä?
Akut käytin laturissa, ja hilppeet paineilmapikikseen hommattu. Huomenna taas kokeilemaan, ja saa laitettua samalla yhden renkaan alareunaan lisää ilmaa. vmt, kirjallisuus kiinnostaa kyllä. Nyt on vain ruotsinkielinen käyttöopas takavetomalliin. Jarkko |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nämähän on ajalta ennen kuin MAN oli VAG:n omistuksessa. Yhteistyömalli G90, jossa hytti ja päävaihteisto on volkkarin valmistamia ja muut sitten MANnilta. Tosin esim akselit alihankintaa SOMA - Rockwell international (nimi vaihtunut välissä) ja niissä voi olla kumman vaan kilpi tai sitten MANnin.
Laittelen yksityisviestiä tuosta kirjallisuudesta. Mutta muillekin kiinnostuneille, löytyy nelivetomallista suomenkielinen käyttöohje, missä mm nestemäärät ja laadut. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ajoja luvassa jälleen. Ollaanpa kuulolla! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MAN fae mökkiauton rakennus. | lantikka | Maasturiprojektit | 178 | 25.11.2014 19:30 |
Myyty Husgvarna 136 | Eris | O/M/V Muut | 3 | 24.03.2014 16:28 |
Myyty FAE MAN 8.136 4x4 | lantikka | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 17.12.2012 07:06 |
Myyty 4x4 MAN 9.136 1988 | pee | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 10.05.2011 20:00 |
Myydään autonkuljetusauto man 10.136 vm-84 | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 02.09.2008 19:56 |